Η επίσημη παρουσίαση του νέου Hyundai Η-1 πραγματοποιήθηκε στις 25/05 στη Ν. Κορέα. Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε εκδόσεις Van και μεταφοράς προσωπικού (9- 12 επιβατών) ενώ εφοδιάζεται με Euro 4 κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. Η έλευση του στη χώρα μας αναμένεται μέσα στο επόμενο έτος.
Η έναρξη παραγωγής της νέας γενιάς του Hyundai H-1 (ή Starex για την αγορά της Ασίας) αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Αύγουστο. Συγκεκριμένα τότε θα ξεκινήσει η παραγωγή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του ενώ οι αντίστοιχες με τον νέο βενζινοκινητήρα Theta των 2,4 λίτρων θα αρχίσουν να κατασκευάζονται από τον Νοέμβριο.
Η Κορεάτικη εταιρεία ευελπιστεί πως θα είναι σε θέση να παράγει 115.000 οχήματα ετησίως εκ των οποίων τα 65.500 θα προορίζονται για την εγχώρια αγορά.
Το νέο H-1 εμφανίζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχο του τόσο σε ότι έχει σχέση με την σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού όσο και σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη και τις διαστάσεις του.
Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, οι έντονες καμπύλες και τα νεύρα που διατρέχουν το πλαϊνό μέρος του αμαξώματος αποτελούν τα βασικότερα στοιχεία της εξωτερικής του σχεδίασης ενώ στο εσωτερικό συναντάμε έναν πλήρως ανανεωμένο πίνακα οργάνων, νέα κεντρική κονσόλα (όπου φιλοξενείται ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων) και καλύτερης ποιότητας υλικά σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή.
Όπως προαναφέραμε, το νέο H-1 θα διατίθεται σε εκδόσεις Van με δυνατότητα μεταφοράς από 2- 6 επιβατών αλλά και αμιγώς επιβατικές εκδόσεις (mini-bus) που θα μπορούν να υποστηρίξουν έως και 12 επιβάτες. Το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 5.125 χλστ. (+90 χλστ. σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο) ενώ και το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 100 χλστ. (1.920 χλστ. συνολικά). Τέλος το μήκος του μεταξονίου ορίζεται στα 3.200 χλστ. και είναι μεγαλύτερο κατά 120 χλστ. σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
Οι επιλογές στα μηχανικά σύνολα με τα οποία θα είναι διαθέσιμο το νέο H-1 αφορούν σε έναν νέο πετρελαιοκινητήρα CRDi χωρητικότητας 2,5 λίτρων που πληροί τις προδιαγραφές της Euro 4 και αποδίδει ισχύ 175 ίππων και ροπή 392 Nm. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εφοδιάζεται με υπερτροφοδότηση με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή προαιρετικά ένα αυτόματο 4 σχέσεων. Παράλληλα σε επιλεγμένες αγορές (πιθανότατα και την ελληνική) το H-1 θα είναι διαθέσιμο και με τον νέο βενζινοκινητήρα Theta, χωρητικότητας 2,4 λίτρων που αποδίδει ισχύ 170 ίππων και ροπή 22 Nm αντίστοιχα.