ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέα 13μετρη έκδοση για το Cityliner

1.930 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2007)

Η Neoplan ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας του Cityliner που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ΙΑΑ του Ανοβέρου με μια νέα τριαξονική έκδοση «HDC» όπου το γράμμα «C» αναφέρεται στην άνεση (Comfort) που είναι σε θέση να προσφέρει στους έως και 57 επιβάτες της.

Με συνολικό μήκος αμαξώματος που ορίζεται στα 12,99 μέτρα, το νέο τριαξονικό Neoplan Cityliner HDC είναι κατά 75 εκατοστά μακρύτερο από τις υπόλοιπες εκδόσεις ενώ και το συνολικό ύψος του ανέρχεται στα 3,72 μέτρα καθώς το ισχυρό σύστημα κλιματισμού περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της εν λόγω έκδοσης.

Αναμφίβολα ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Neoplan Cityliner είναι η δυναμική και επιβλητική σχεδίαση του με τη χαρακτηριστική γυάλινη επιφάνεια στο πάνω μέρος του εμπρόσθιου τμήματος.

Προκειμένου να διατηρηθεί η μεγάλη ευελιξία που χαρακτηρίζει όλους τους εκπροσώπους της Γερμανικής εταιρείας, το νέο –μακρύτερο- Cityliner εφοδιάζεται με έναν, ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο, διευθυνόμενο τρίτο άξονα. Παράλληλα και η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να εφοδιαστεί με την προηγμένη τεχνολογικά ανάρτηση CDS (Comfort Drive Suspension) η οποία εγγυάται ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και ενεργητικής ασφάλειας.

Στο εσωτερικό του οχήματος, η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί και οι μεγάλοι χώροι διατηρούνται σε επίπεδα σημαντικά υψηλότερα από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Ανάλογα με τον τύπο των καθισμάτων που θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του, το Cityliner HDC δύναται να μεταφέρει 50+1+1 ή 55+1+1 επιβάτες (πάντα συμπεριλαμβανομένης της τουαλέτας). Ωστόσο ο διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές δεν επηρεάζεται στο ελάχιστο καθώς η συνολική χωρητικότητα του ανέρχεται στα 10,3 κ.μ.

Τη κίνηση του οχήματος αναλαμβάνει ένας εξακύλινδρο –σε σειρά- μηχανικό σύνολο 10,5 λίτρων που αποδίδει ισχύ 400 ή 440 ίππων. Παράλληλα το Cityliner HDC μπορεί να εφοδιαστεί –κατόπιν παραγγελίας- και με τον MAN D2676 κινητήρα των 12,4 λίτρων που αποδίδει ισχύ 480 ίππων, ο οποίος επίσης παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 2006 στη Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου. Βασισμένα στην MAN PUREdiesel τεχνολογία, τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα κάνουν χρήση του συστήματος EGR προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro 4 ενώ από το τέλος του 2008 θα είναι διαθέσιμα και σε εκδόσεις Euro 5.

Καταλήγοντας αξίζει να αναφερθούμε στο προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο που το Cityliner HDC επιδεικνύει καθώς στον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται συστήματα όπως το πρόγραμμα ευστάθειας EBS, το περιοριστής ταχύτητας MSC (Maximum Speed Control), το ACC (Adaptive Cruise Control), το Lane Guard System και άλλα.