ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Τιμές Επαγγελματικών Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Όσλο αποκτά «πράσινα» αστικά Scania

2.193 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2007)

Ο οργανισμός αστικών συγκοινωνιών του Όσλο προχώρησε στη παραγγελία 18 λεωφορείων της Scania που χρησιμοποιούν ως καύσιμο της αιθανόλη προκειμένου να συμβάλει με αυτόν τον τρόπο στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στη πρωτεύουσα της Νορβηγίας.

PRO.autotriti Team

Τα 18 νέα «οικολογικά» λεωφορεία της Scania που κινούνται με βιοκαύσιμα αναμένεται να παραδοθούν προς χρήση στη πρωτεύουσα της Νορβηγίας τον Μάρτιο του 2008. Σύμφωνα με τους υπευθύνους του οργανισμού Oslo Sporveier, η χρήση των εν λόγω μέσων μαζικής μεταφοράς αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 600 τόνους σε ετήσια βάση.

Παράλληλα ο κ. Hans Hansson, επικεφαλής του τμήματος Λεωφορείων της Scania επισημαίνει πως η αιθανόλη, την οποία χρησιμοποιούν ως καύσιμο τα εν λόγω οχήματα, αποτελεί την καλύτερη ανανεώσιμη πηγή ενέργειας για τα βαρέα οχήματα αυτού του είδους.

Πληροφοριακά αναφέρουμε πως η Scania ήδη έχει ξεκινήσει την πιλοτική λειτουργία αστικών λεωφορείων σε μεγαλουπόλεις της Μ. Βρετανίας, της Πολωνίας, της Ουγγαρίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Κίνας και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα οδηγούν στο συμπέρασμα πως η αιθανόλη (την οποία χρησιμοποιούν ως καύσιμο) που προέρχεται από τα ζαχαροκάλαμα είναι σε θέση να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα καυσαέρια του οχήματος σε ποσοστό της τάξης του 90%.