Λίγο καιρό μετά την επίσημη παρουσίαση του στο συνέδριο UITP του Ελσίνκι, η Neoman Bus Group ανακοίνωσε πως το πρώτο αρθρωτό αστικό λεωφορείο MAN Lion’s City GXL, με μήκος 20,5 μέτρων και δυνατότητα μεταφοράς 200 επιβατών θα παραδοθεί στην Ελβετία την άνοιξη του 2008.
Η παραγγελία του οργανισμού αστικών λεωφορείων του Σεντ Γκάλεν της Ελβετίας θα περιλαμβάνει τρία αρθρωτά λεωφορεία MAN Lion’s City GXL μήκους 20,5 μέτρων, 10 διαξονικά MAN Lion’s City μήκους 12,0 μέτρων και 20 MAN Lion’s City GL με μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 18,75 μέτρα.
Όλα τα αρθρωτά λεωφορεία της παραγγελίας θα εφοδιάζονται με τον MAN D20 Common Rail κινητήρα, ο οποίος χάρη στη τεχνολογία MAN PUREdiesel καλύπτει τα αυστηρά πρότυπα EEV που αφορούν σε οχήματα αστικών μεταφορών. Τα 12μετρα Lion’s City θα εφοδιάζονται με τον ΜΑΝ D08 Common Rail κινητήρα και τα νέα, υπέρ- φαρδιά ελαστικά. Τα μηχανικά σύνολα των τριαξονικών λεωφορείων θα αποδίδουν ισχύ 360 ίππων και των 12μετρων 280 ίππους αντίστοιχα).
Σε ότι αφορά το 4αξονικό Lion’s City GXL αξίζει να σημειώσουμε πως από τον Απρίλιο έχει υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές πιλοτικής λειτουργίας στο Σεντ Γκάλεν με απόλυτη επιτυχία.
Με δυνατότητα μεταφοράς 200 επιβατών (εκ των οποίων οι 50 είναι καθήμενοι), το εν λόγω αστικό λεωφορείο επιδεικνύει ιδιαίτερα περιορισμένες εκπομπές ρύπων (10 gr CO2/ επιβατόχιλιόμετρο) θέτοντας νέα στάνταρτ στη κατηγορία του.
Το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος του προέρχεται από το Lion’s City GL των 18,75 μέτρων, ενώ το διαξονικό πίσω μέρος προέρχεται από το Lion’s City LL των 14,7 μέτρων και εφοδιάζεται με ηλεκτροϋδραυλικό διευθυντήριο άξονα.
Το μεικτό βάρος του οχήματος ανέρχεται στους 32,5 τόνους ενώ η μέση τιμής της κατανάλωσης καυσίμου του D20 πετρελαιοκινητήρα ορίζεται στα 60 λτ./100 χλμ.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως παρά το μεγάλο μήκος του αμαξώματος και τους τέσσερις άξονες που διαθέτει, δεν απαιτούνται «σοφιστικέ» συστήματα διεύθυνσης και ο οδηγός μπορεί να πραγματοποιήσει με μεγάλη ευκολία όλους τους τύπους ελιγμών.