Μια νέα –πρωτότυπη- έκδοση του VW Caddy Maxi που κάνει χρήση και φυσικού αερίου ως καύσιμο, παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για το Caddy Maxi EcoFuel που διασφαλίζει αυτονομία 570 χλμ. (με φυσικό αέριο) και βρίσκεται πολύ κοντά στο στάδιο παραγωγής.
Η σημαντικά –παγκόσμια- πρεμιέρα του VW Caddy Maxi EcoFuel στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης αποτελεί σαφή απόδειξη πως η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φιλοδοξεί να συνεχίσει με αμείωτους ρυθμούς την πολύ καλή εμπορική της παρουσία και στα μοντέλα με εναλλακτικές μορφές καυσίμων. Μπορεί το Caddy Maxi EcoFuel να είναι ένα πρωτότυπο όχημα ωστόσο φαντάζει ιδιαίτερα «ώριμο» και πολύ κοντά στο στάδιο της μαζικής παραγωγής. Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε πως το έκδοση με φυσικό αέριο του «κοντού» Caddy ήταν και το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο με εναλλακτικό τύπο καυσίμου στην αγορά της Γερμανίας κατά τη διάρκεια του 2007. Σε σχέση με το συγκεκριμένο μοντέλο, το Caddy Maxi EcoFuel εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος του και συγκεκριμένα του μεταξονίου και εφοδιάζεται με μεγαλύτερης χωρητικότητας δεξαμενές φυσικού αερίου που του διασφαλίζουν αυτονομία (με αυτόν μόνο τον τύπο καυσίμου) η οποία ανέρχεται έως και τα 570 χλμ. (430 χλμ. για το απλό Caddy). Ο 4κύλινδρος, 2,0λιτρος κινητήρας που κινεί το εν λόγω μοντέλο είναι σε θέση να κάνει χρήση τόσο βενζίνης όσο και φυσικού αερίου ως καύσιμο με την μέγιστη θεωρητική αυτονομία του να φτάνεις έως και τα 700 χλμ. Ανεξάρτητα από τον τύπο του καυσίμου που χρησιμοποιεί, το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 109 ίππων στις 5.400 σ.α.λ. Σε σχέση με τις πιο κοντές εκδόσεις του Caddy, οι Maxi είναι σε θέση να υποστηρίξουν δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας 37 κιλών (έναντι 26 κιλών) ενώ η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. ορίζεται για μεικτό κύκλο κίνησης στα 6,1 λτ. Προς το παρόν πάντως από το στρατόπεδο της Γερμανικής εταιρείας δεν έχουν υπάρξει σαφείς πληροφορίες αναφορικά με το πότε αναμένεται να ξεκινήσει η εμπορική πορεία του Caddy Maxi EcoFuel.