Η αύξηση της τιμής του πετρελαίου και η ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος ,έκαναν την υβριδική τεχνολογία άκρως επίκαιρη. Η Volvo αφουγκράστηκε τις ανάγκες αυτές και κάνει ένα σημαντικό βήμα για την εμπορευματοποίηση αυτής της τεχνολογίας λανσάροντας τα πρώτα υβριδικά απορριματοφόρα.
Τα 2 πρώτα υβριδικά απορριματοφόρα θα δοκιμαστούν καθημερινά στη Σουηδία από τις εταιρείες συλλογής απορριμάτων Renova και Ragn-Sells. Σύμφωνα με τον Staffan Jufors , Πρόεδρο της Volvo Truck Corporation , αυτά τα τεστ είναι το τελευταίο στάδιο πριν την τελική χρησιμοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Από το 2006 που παρουσιάστηκε το πρώτο πρωτότυπο όχημα , το ενδιαφέρον για την υβριδική τεχνολογία έχει ανέβει αισθητά και το έδαφος γίνεται ακόμη πιο πρόσφορο αν αναλογιστεί κανείς το κόστος οδήγησης ενός βαρέως οχήματος , ενώ πάντα σύμφωνα με τον Πρόεδρο της εταιρείας , η παραγωγή υβριδικών φορτηγών θα ξεκινήσει το 2009.
H υβριδική λύση της Volvo συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο κινεί το όχημα μέχρι τα 20 χιλιόμετρα/ώρα. Στις υψηλές ταχύτητες ενεργοποιείται ο πετρελαιοκινητήρας , ενώ όταν όχημα σταματάει , αυτόματα σβήνει και ο πετρελαιοκινητήρας. Η μπαταρία φορτίζεται χρησιμοποιώντας την ενέργεια που εκλύεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος , κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα βολικό για οχήματα που πραγματοποιούν συχνές στάσεις και εκκινήσεις. Τα υβριδικά απορριματοφόρα αναμένεται να χρησιμοποιούν 20 % λιγότερο καύσιμο , κάτι το οποίο θα περιορίσει και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το ένα από τα δύο εξοπλίζεται και με μια έξτρα μπαταρία για το σύστημα συγκομιδής απορριμάτων , η οποία φορτίζεται από το κυρίως ηλεκτρικό σύστημα όταν το όχημα είναι παρκαρισμένο.
H υβριδική τεχνολογία είναι το μέλλον και αυτό είναι κάτι που το έχουν καταλάβει στη Volvo.