Έτοιμο να ξεπεράσει νέες προκλήσεις και να ανταποκριθεί στις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών πελατών με τον καλύτερο τρόπο, το νέο Iveco Eurocargo έρχεται σύντομα στην αγορά και θα αποτελέσει το νέο «αστέρι» στην επιθετική πολιτική της Ιταλικής εταιρείας μέσα στο 2008.
Το νέο Eurocargo έχει να αντιμετωπίσει την βαριά κληρονομιά του προκατόχου του. Το πρώτο Eurocargo έκανε την εμφάνιση του το 1991 και την αμέσως επόμενη χρονιά κέρδισε το βραβείο για το καλύτερο φορτηγό στην Ευρώπη , ενώ συνολικά έχει κερδίσει τα περισσότερα βραβεία από κάθε άλλο εμπορικό όχημα στην ιστορία των οδικών μεταφορών. Ως αποτέλεσμα αυτών των διακρίσεων είναι λογικό και οι πωλήσεις του να αγγίζουν υψηλά νούμερα , τοποθετώντας το στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του. Υπολογίζεται ότι από την πρώτη μέρα παραγωγής του έως τα τέλη του 2007 έχουν κατασκευαστεί πάνω από 400.000 οχήματα.
Η νέα γενιά του Eurocargo είναι το ίδιο και περισσότερο ανταγωνιστική- παραγωγική με την προηγούμενη. Η ευελιξία –κύριο χαρακτηριστικό και του προκατόχου του- είναι ακόμη πιο ανεπτυγμένη και αυτό επιτυγχάνεται με ένα ευρύτερο φάσμα μοντέλων και επιλογών που δημιουργούν προδιαγραφές για ένα όχημα διαφορετικών αποστολών , όπως γενικές διανομές , κατασκευές και δημοτικές εφαρμογές.
Γενική εικόνα Στο νέο Eurocargo υπάρχουν αρκετές αλλαγές στην εμφάνιση του , σε ότι αφορά στη μορφή και το περιεχόμενο του. Η καμπίνα έχει ανανεωθεί πλήρως και διακρίνεται εσωτερικά και εξωτερικά για την απλή και μη επιθετική μορφή της, διατηρώντας παράλληλα την σχεδιαστική γραμμή της εταιρείας. Το εμπρός τμήμα έχει επανασχεδιαστεί , με τον προφυλακτήρα και τα φώτα να είναι εντελώς καινούρια. Ανανεωμένο είναι και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων , ενώ είναι διαθέσιμο και αυτόματο κιβώτιο , το οποίο εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση και παραγωγικότητα στον οδηγό. Το μειωμένο βάρος των νέων κιβωτίων βελτιώνει την παραγωγικότητα των οχημάτων και κάνει ακριβέστερη την αλλαγή ταχυτήτων. Επίσης οι νέοι κινητήρες του Eurocargo , εκτός από επιδόσεις , αξιοπιστία και χαμηλό λειτουργικό κόστος , είναι φιλικοί προς το περιβάλλον και πληρούν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές.
¶νεση και στύλ Η καμπίνα είναι εύκολα προσβάσιμη και το ταμπλό αρκετά εργονομικό , με τους διακόπτες συχνής χρήσης δίπλα στον οδηγό. Το τιμόνι είναι μεγαλύτερο με αποτέλεσμα οι προσπάθειες οδήγησης να γίνονται ακόμη χαμηλότερα. Τα καθίσματα είναι εξίσου εργονομικά και άνετα και κάνουν το περιβάλλον οδήγησης ακόμη πιο φιλικό προς τον οδηγό.
¶σφάλεια Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της ασφάλειας. Το όχημα είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρονικά συστήματα όπως το ASR ( anti driving wheel slip control ) , ESP ( electronic stability control ) και Hill Holder ( anti roll-back control ). Επίσης υπάρχει προειδοποιητικός ήχος ως για να υπενθυμίζει τη χρήση της ζώνης ασφαλείας στον οδηγό και προειδοποιητικό σύστημα σε περίπτωση που ο οδηγός έχει ξεχάσει την πόρτα ανοιχτή. Σημαντικές προσθήκες έχουν γίνει και στο σύστημα πέδησης , με τους δίσκους να είναι μεγαλύτεροι και λεπτότεροι και τα τακάκια ενισχυμένα , εξασφαλίζοντας μεγαλύτερες επιδόσεις πέδησης και μειωμένο κόστος συντήρησης.