ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda Pick-Up

3.328 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2008)

Στο νέο τεύχος του Auto Τρίτη Επαγγελματικά οδηγούμε στην Κρήτη το ανανεωμένο Mazda BT-50 που μετά το διακριτικό facelift που υπέστη, θέτει ως στόχο την ενίσχυση της εμπορικής του πορείας και στην ελληνική αγορά όπου θα διατίθεται με κόστος που ξεκινά από τα 15.490 ευρώ.

Το παρόν στην παρουσίαση του ανανεωμένου Mazda BT-50 στην Κρήτη, έδωσε το Auto Τρίτη Επαγγελματικά και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας από την επαφή με το σκληροτράχηλο Ιαπωνικό Pick-Up.

Σχεδίαση
Οι αλλαγές στο Mazda BT-50 facelift ίσως να μην είναι ορατές στο μάτι ενός απλού παρατηρητή κατά την πρώτη επαφή του με το όχημα, όμως με μια κάπως πιο προσεκτική ματιά θα παρατηρήσει κανείς αρχικά κάποιες εξωτερικές διαφοροποιήσεις, όπως την αλλαγή στην απόχρωση και το φόντο των εμπρός/ πλαϊνών και πίσω φωτιστικών σωμάτων (τα πίσω περιλαμβάνουν πλέον ασημί διακόσμηση και φινίρισμα, καθώς και λευκό φωτισμό), τη νέα σχεδίαση -η οποία περιέχει περισσότερες γωνίες- της εμπρόσθιας εισαγωγής αέρα καθώς και του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, το νέο σκαλοπάτι εισόδου και τη νέα χειρολαβή για ευκολότερη πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης. Όλα τα παραπάνω προσδίδουν μια αρκετά πιο επιθετική και σκληροτράχηλη όψη στο BT-50, διατηρώντας ταυτόχρονα και τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές του μοντέλου.

Εσωτερικό
Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, με κυριότερες την ενίσχυση της υφής της ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στο ταμπλό, ενώ άλλαξε και ο φωτισμός του πίνακα οργάνων και του πάνελ, με σκοπό την καλύτερη δυνατή ανάγνωση και μείωση της κούρασης των ματιών. Τα καθίσματα παραμένουν το ίδιο αναπαυτικά, προσφέροντας ταυτόχρονα και καλή πλευρική στήριξη, ενώ και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι βελτιωμένη. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι αρκετοί και εύκολα προσβάσιμοι και ο εξοπλισμός παραμένει σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία.

Διαστάσεις- Κινητήρας
Σε ότι αφορά τις διαστάσεις και τον κινητήρα του Mazda BT-50 facelift δεν έχει υπάρξει κάποια διαφοροποίηση, με τον πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 2.500 κ. εκ. και 143 ίππων να δεσπόζει κάτω από το καπό.

Περισσότερες πληροφορίες στο νέο τεύχος Οκτωβρίου του Auto Τρίτη Επαγγελματικά.