ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Αυτή ενδέχεται να είναι η μορφή της νέας γενιάς του Mazda BT-50 που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα την 17η Ιουλίου 2020…

… σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο.

Παρουσιάζεται το νέο Mazda BT-50 Pick-Up

23.605 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2020)

Η 17η Ιουλίου του 2020 θα είναι η ημερομηνία κατά την οποία η Mazda θα αποκαλύψει επίσημα την νέα γενιά του BT-50, του Pick-Up της που θα βασίζεται πλέον στο νέο Isuzu D-Max και όχι στο Ford Ranger.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Mazda έχει να επιδείξει μια μακρόχρονη ενασχόληση με τον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων και ιδιαίτερα των Pick-Up δεδομένου ότι, το πρώτο σχετικό της μοντέλο παρουσιάστηκε πίσω στο μακρινό 1930.
Κατά τη διάρκεια της σύγχρονης ιστορίας της, το BT-50 αποτέλεσε τον βασικό της εκπρόσωπο στην κατηγορία των ελαφρών ηφιφορτηγών, σημειώνοντας μάλιστα αξιοσημείωτη εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά, όπου τα μερίδια της εταιρείας σε αυτή την κατηγορία ήταν μεταξύ των υψηλότερων που η Mazda επιτύγχανε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Η πρώτη γενιά του BT-50 παρουσιάστηκε το 2006 ενώ το 2001 ακολούθησε η 2η γενιά του. Αμφότερες υιοθετούσαν κοινά μηχανικά μέρη με τις αντίστοιχες γενιές του Ford Ranger.
Πλέον, η Mazda που έχει επιστρέψει εμπορικά και στη χώρα μας, αναμένεται να παρουσιάσει σε παγκόσμιο επίπεδο της νέα -3η- γενιά του BT-50 και έχει ήδη ανακοινώσει πως αυτό θα συμβεί στις 17 Ιουλίου.
Με βάση τα όσα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το νέο Pick-Up της Mazda δεν θα έχει πλέον σχέση με το Ford Ranger αλλά με τη νέα γενιά του Isuzu D-Max που αναμένεται επίσης να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά σύντομα.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, είναι σαφές πως, για τις αγορές της ΕΕ τουλάχιστον, θα υιοθετήσει τον 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα RZ4E-TC GEN2 των 1,9λτ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 350 Nm, ο οποίος θα συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Παράλληλα, αναλόγως της αγοράς, θα υπάρχει διαθέσιμος και ο πετρελαιοκινητήρας 4JJ3-TCX των 3,0λτ. που αποδίδει ισχύ 190 ίππων και 450 Nm ροπής, ωστόσο δεν είμαστε σίγουροι πως υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε ποτέ το εν λόγω μηχανικό σύνολο με το νέο BT-50 στην ελληνική αγορά, αν και όταν αποφασιστεί να εισαχθεί.
Σε κάθε περίπτωση, η σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού αναμένεται να είναι σημαντικά τροποποιημένη σε σχέση με το παρελθόν.
Περισσότερα την ερχόμενη εβδομάδα…