ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οδηγούμε το νέο Fiat Doblo Cargo

4.363 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2009)

Τα αποκαλυπτήρια του διαδόχου του πιο δημοφιλούς Vanette της ελληνικής αγοράς έλαβαν χώρα στο Τορίνο της Ιταλίας και το www.autotritipro.gr ταξίδεψε μέχρι εκεί, για να βρεθεί στη θέση του οδηγού του νέου Fiat Doblo Cargo, το οποίο βρίσκεται κυριολεκτικά σε άλλη διάσταση!

Η μεγάλη εμπρόσθια μάσκα και ο ογκώδης -πλην καλαίσθητος-προφυλακτήρας, σε συνδυασμό με τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τα τονισμένα φτερά των τροχών και τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, δημιουργούν ένα άψογο σε αίσθηση σύνολο, το οποίο κερδίζει άμεσα ακόμη και το πιο απαιτητικό «μάτι».
Η ίδια εικόνα επικρατεί και στο πίσω μέρος του οχήματος, στο οποίο ξεχωρίζουν τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, ενώ ανάλογα με την έκδοση του ιταλικού μοντέλου, είναι διαθέσιμο με μια μονή πόρτα ή δύο ασύμμετρες.

Με εμφανή ποιότητα και πλήρη εξοπλισμό

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στον εσωτερικό διάκοσμο του νέου Fiat Doblo Cargo είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ η εργονομία αγγίζει κορυφαία επίπεδα. Παράλληλα οι αποθηκευτικοί χώροι είναι αρκετοί και ανεβάζουν σε υψηλά επίπεδα τον δείκτη της πρακτικότητας του νέου Doblo Cargo.
Ο βασικός εξοπλισμός όλων των εκδόσεων περιλαμβάνει προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα ABS και EBD, καθώς και το τελευταίας γενιάς ESP με σύστημα υποβοήθησης για εκκίνηση του οχήματος σε δρόμους με έντονη κλίση (Hill Holder).
Να σημειωθεί πως το αμάξωμα φέρει εκτεταμένες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, full size αερόσακους για ταυτόχρονη προστασία τόσο του κεφαλιού όσο και του θώρακα των επιβατών, ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε στοιχεία όπως ο κλιματισμός πολλαπλών ζωνών, το cruise control, το σύστημα υποβοήθησης της στάθμευσης, το σύστημα «Blue&Me», σύστημα πλοήγησης από την TomTom κ.ά.

Ωφέλιμο φορτίο έως και 1.000 κιλών

Εκ των βασικών στόχων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν η δημιουργία ενός οχήματος με ακόμα μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Το μήκος του χώρου φόρτωσης του -βασισμένου σε καινούρια πλατφόρμα- νέου Doblo Cargo ανέρχεται έως και στα 2,17 μέτρα, το ωφέλιμο πλάτος του μεταξύ των θόλων στα 1,23 μέτρα, ο ωφέλιμος όγκος κυμαίνεται από τα 3,4- 4,2 κ.μ. ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηρίξει, κυμαίνεται από τα 750 έως και τα 1.000 κιλά.

Ασφαλές, σβέλτο όσο και άνετο

Στο δρόμο, το νέο Fiat Doblo Cargo έδωσε τα πρώτα δείγματα «γραφής» του, επιδεικνύοντας απαράμιλλη στιβαρότητα και εξαιρετικές επιδόσεις, απόρροια των πολύ δυνατών –και ταυτόχρονα οικονομικών, αλλά και οικολογικών- μηχανικών συνόλων με τα oποία είναι διαθέσιμο.
Επιπροσθέτως για να διασφαλιστεί η βέλτιστη δυνατή οδική συμπεριφορά του ιταλικού μοντέλου κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης, εφοδιάζεται με γόνατα McPherson και νέα Bi-link πίσω ανάρτηση, η οποία συνεισφέρει τα μέγιστα για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Γκάμα κινητήρων σε άλλο «επίπεδο»

Το στοιχείο το οποίο κλέβει την παράσταση είναι σαφέστατα η ύπαρξη του συστήματος «Start&Stop» του κινητήρα στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με κινητήρα προδιαγραφών Euro 5!
Το νέο Doblo Cargo θα είναι διαθέσιμο με έναν βενζινοκινητήρα 95 ίππων (Euro 4 και Euro 5 με σύστημα «Start&Stop») καθώς και τρεις πετρελαιοκινητήρες Multijet (Euro 4, αλλά και Euro 5 με «Start&Stop» και DPF για τον 2.0) και Multijet 2 (Euro 5 με «Start&Stop» και DPF) με μέγιστη απόδοση 90, 105 και 135 ίππων.
Σε μετέπειτα στάδιο αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα του και μια έκδοση Natural Power με κινητήρα 1.4 λίτρων και απόδοσης 115 ίππων, που θα μπορεί να κάνει χρήση βενζίνης αλλά και φυσικού αερίου, καθώς και μια επιπλέον πετρελαιοκίνητη έκδοση του με ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων Dualogic.