Η νέα γενιά του μεσαίου φορτηγού της σουηδικής εταιρείας έχει να επιδείξει μια σημαντικά αναβαθμισμένη σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού και αρκετά στοιχεία που προέρχονται από το μεγαλύτερο FH. Παράλληλα προσφέρεται με νέους κινητήρες ισχύος από 330 – 500 ίππων.
Η Volvo Trucks διατηρεί ένα σεβαστό μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά και στα φορτηγά διανομών χάρη σε μοντέλα όπως τα FL και FM.
Σε ότι αφορά μάλιστα στο δεύτερο, η σουηδική εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα την νέα γενιά του η οποία σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά έχει να επιδείξει μια σημαντικά ανανεωμένη σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού.
Aναεωμένο σχεδιαστικά εξωτερικό
Σε ότι αφορά την σχεδίαση της καμπίνας, το νέο Volvo FM έχει να επιδείξει πολλά νέα στοιχεία που υιοθετεί από το μεγαλύτερο FH. Τα κυριότερα εξ αυτών είναι φυσικά τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που περιλαμβάνουν προβολείς ομίχλης στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ προαιρετικά μπορούν να εφοδιαστούν και με τα «έξυπνα» Cornering Lights που αναλαμβάνουν να φωτίσουν τον χώρο πλευρικά του οχήματος ανάλογα με την κλίση του τιμονιού.
Επιπρόσθετα κατά την σχεδίαση της νέας καμπίνας του Volvo FM έχει δοθεί έμφαση στην βελτίωση των εισαγωγών αέρα για τον κινητήρα ενώ νέα –και αντιολισθητικά- είναι τα σκαλοπάτια για την πρόσβαση στο παρμπρίζ.
Αναβαθμισμένο εσωτερικό και πληρέστερος εξοπλισμός
Πέραν την νέας σχεδίαση του εξωτερικού όλων των τύπων καμπίνας του FM, η Volvo Trucks έχει αναβαθμίσει και το εσωτερικό τους. Συγκεκριμένα έχει βελτιωθεί η ποιότητα των επενδύσεων σε ταμπλό, καθίσματα και στο εσωτερικό των θυρών και έχουν εξελιχθεί νέες λύσεις- προτάσεις αναφορικά με τους αποθηκευτικούς χώρους.
Νέοι και φιλικοί προς του περιβάλλον κινητήρες
Ένα ακόμα σημαντικό γνώρισμα του ανανεωμένο Volvo FM είναι η πληρέστερη γκάμα κινητήρων με την οποία μπορεί κανείς να το αποκτήσει.
Διαθέσιμο ως φορτηγό ή τράκτορας με μήκος μεταξονίου από 3,0- 6,7 μ., το Volvo FM μπορεί να αποκτηθεί με τρεις επιλογές σε ότι αφορά τα μηχανικά του σύνολα.
Ο κινητήρας D11C προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 330, 370, 410 ή 450 ίππων ενώ ο D13B αποδίδει ισχύ 360, 400 ή 440 ίππων.
Τέλος ο νέος D13C υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας ο οποίος συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο αυτόματο- σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων Volvo I-Shift, διακρίνεται για την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου του (μείωση έως και 3% σύμφωνα με τον κατασκευαστή) και αποδίδει ισχύ 380, 420, 460 και 500 ίππων καθώς και μέγιστη ροπή 2.500 Nm. Φυσικά το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρεται και σε εκδόσεις που καλύπτουν τις προδιαγραφές των EEV αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του.