ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Fiat: Σημαντικές πρεμιέρες στην ΙΑΑ

2.156 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2010)

Μια ακόμη εταιρεία, η Fiat Professional, ανακοίνωσε πως κατά την διάρκεια της 63ης ΙΑΑ (23-30/09) αναμένεται να παρουσιάσει αρκετά σημαντικά νέα μοντέλα και τεχνολογίες μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν τα οχήματα με φιλικούς προς του περιβάλλον κινητήρες.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας μέχρι στιγμής από το ιταλικό στρατόπεδο, κατά την διάρκεια της 63ης Διεθνούς Έκθεσης Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου, η Fiat Professional αναμένεται να παρουσιάσει αρκετές νέες τεχνολογίες στο –συνολικού εμβαδού 1.000 τ.μ.- περίπτερο της.

Συγκεκριμένα στο επίκεντρο των παρουσιάσεων της Fiat Professional θα βρεθεί τόσο η νέα γενιά του Fiat Doblo Cargo, όσο και μια έκδοση του με δυνατότητα χρήσης του φυσικού αερίου ως καύσιμο. Η εν λόγω έκδοση θα φέρει την ονομασία «Natural Power» και δεν θα είναι η μόνη καθώς αντίστοιχες εκδόσεις των Ducato και Fiorino θα δώσουν το παρόν.

Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός ότι η Fiat Professional συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων σε μερίδιο, κατασκευαστών σε αυτή την κατηγορία οχημάτων (με κινητήρες φυσικού αερίου) η οποία σημείωσε 14.700 πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010.

Παράλληλα η Fiat Professional θα χρησιμοποιήσει το νέο Doblo Cargo προκειμένου να παρουσιάσει ένα νέο πρόγραμμα λογισμικού με την ονομασία «eco:Drive». Το νέο αυτό πρόγραμμα θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην 63η ΙΑΑ και έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Δυναμικό παρόν στην έκθεση θα δώσει όμως και το Fiat Fiorino καθώς, πέραν της έκδοσης Natural Power, θα παρουσιαστεί και σε μια νέα με την ονομασία «Fiorino Adventure Traction+». Το συγκεκριμένο Fiorino θα φέρει ειδικές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και του κινητήρα, αυξημένη απόσταση από το έδαφος καθώς και το σύστημα «Traction+». To εν λόγω σύστημα αφορά στην χρησιμοποίηση ενός εξελιγμένου και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ESP ως διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, προκειμένου να αναβαθμιστούν τα περιθώρια πρόσφυσης του οχήματος ακόμα και σε διαδρομές με εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή όπως ο πάγος ή η λάσπη.