Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με ηλεκτρονικό ψεκασμό και turbo μεταβλητής γεωμετρίας, ο αλουμινένιος κινητήρας του Fiat Fullback είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ροπή έως 430 Nm από τις 2.500 σ.α.λ.

Η συνεργασία του με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, διασφαλίζει αυτονομία ακόμη και άνω των 1.100 χλμ.

Αλουμινένιος κινητήρας με ισχύ 154 ή 181 ίππους

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα εδράζεται ένα μηχανικό σύνολο από αλουμίνιο που εκτός των άλλων, διακρίνεται για το μικρό συνολικό βάρος του. 
Ανάλογα με την έκδοση, αποδίδει ισχύ 154 ή 181 ίππων και μέγιστη ροπή από 380 – 430 Nm, συνεργαζόμενο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή ένα αυτόματο 5 σχέσεων. 
Η αραιή κλιμάκωση των σχέσεων στο Fullback των 181 ίππων με το 6τάχυτο κιβώτιο, ευνοεί τη μέση κατανάλωση καυσίμου που πλησίασε αρκετά τα 6,4λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης που αναφέρει ο κατασκευαστής. 
Παράλληλα όμως, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με την αθόρυβη λειτουργία του, την απουσία ενοχλητικών κραδασμών που ενδεχομένως να γίνουν αισθητοί στο εσωτερικό της καμπίνας ενώ, η δεξαμενή καυσίμου των 75 λτ., του διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία ακόμη και άνω των 1.100 χλμ. 
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, εφόσον ο υποψήφιος ιδιοκτήτης του το επιθυμεί, ο κινητήρας του νέου Fullback μπορεί να ενεργοποιείται με σύστημα διακόπτη και όχι το… κλασικό κλειδί. 

 

ΔΟΚΙΜΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ