Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Χάρη σε μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού αλλά και το στιβαρό πλαίσιο σκάλας, το Fiat Fullback μπορεί να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια εκτός δρόμου…

… ενώ στην άσφαλτο διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που του διασφαλίζει η σωστή ρύθμιση και δομή της ανάρτησης.

Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος, επιτρέπουν την κίνηση του ιταλικού Pick-Up ακόμη και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες.

Το υπερσύγχρονο σύστημα 4κίνησης ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη δίπλα από τον επιλογέα ταχυτήτων ενώ…

… η κάμερα οπισθοπορείας εδράζεται στην πέμπτη πόρτα και οι ενδείξεις της προβάλλονται στην οθόνη αφής της κεντρικής κονσόλας.

Απρόσκοπτη κίνηση επί παντός εδάφους

Ένα από τα «ισχυρά χαρτιά» του Fiat Fullback, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από την πρώτη επαφή μας μαζί του επί ελληνικού εδάφους, ήταν η εξαιρετική οδική συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. 
Το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο -τύπου σκάλας- και η δομή της ανάρτησης που περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια και ελικοειδή ελατήρια εμπρός με άκαμπτο άξονα και ελλειπτικά φύλλα σούστας πίσω, συμβάλλουν στην πλήρη απορρόφηση των εδαφικών ανωμαλιών στην άσφαλτο, όχι χωρίς κάποιες αναπηδήσεις ωστόσο το πίσω άξονα, ιδίως όταν το όχημα κινείται χωρίς φορτίο. 
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι γρήγορο και σαφές, με τον κύκλο στροφής του οχήματος να ανέρχεται στα 11,8μ. (εκδόσεις 4x4) ενώ, το φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός (16 ιντσών) και ταμπούρα πίσω (11,6 ιντσών). 

Στο στοιχείο του εκτός δρόμου
Όλες οι εκδόσεις του Fiat Fullback εφοδιάζονται με ένα υπερσύγχρονο σύστημα 4κίνησης που επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια ακόμη και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές, ανεξαρτήτως φορτίου. 
Οι εκδόσεις «SX» εφοδιάζονται με ένα σύστημα που κατανέμει την κίνηση στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς (επιλεκτικά σε ταχυτήτες έως και 100 χλμ./ώρα) ενώ διατίθεται και υπο-πολλαπλασιασμός των σχέσεων (κοντές). 
Οι εκδόσεις «LX» ωστόσο, εφοδιάζονται με τη λειτουργία «Full Time» μέσω της οποίας, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ειδικό -περιστροφικό- επιλογέα σε 4 διαφορετικές θέσεις με τα εξής χαρακτηριστικά: 
- Θέση «2H»
Μετάδοση της κίνησης στους τροχούς του πίσω άξονα
- Θέση «4H»
Επιλογή μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς (ενεργοποιούμενη σε ταχύτητες έως 100χλμ./ώρα), μέσω ενός κεντρικού συνεκτικού συμπλέκτη. 
-Θέση «4HLC»
Κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού (Torsen) προκειμένου η απόδοση του κινητήρα να μεταφέρεται ισόποσα και στους δύο άξονες του οχήματος, βελτιώνοντας την πρόσφυση του οχήματος σε σαθρά εδάφη όπως άμμο, χιόνι, λάσπη κ.ο.κ. 
- Θέση «4LLC»
Υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων μετάδοσης που αυξάνει ουσιαστικά την ροπή του κινητήρα, προκειμένου το όχημα να κινηθεί σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες όπως π.χ. έντονες εδαφικές ανωμαλίες κ.ο.κ. 

 

ΔΟΚΙΜΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ