Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα νέα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλά, για την αποφυγή ζημιών σε μικροσυγκρούσεις.

Η νέα μάσκα έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα ενώ, το λογότυπο της εταιρείας έχει ενσωματωθεί στις χρωμιομένες ράγες στο πάνω μέρος της.

Αλμα στο μέλλον

9.627 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2014)

Ο κορυφαίος εκπρόσωπος της Citroen στα ελαφρά επαγγελματικά από πλευράς μεταφορικών δυνατοτήτων και διαστάσεων, το Jumper, έχει να επιδείξει περισσότερες από 800.000 πωλήσεις ενώ, μέσα στο 2014 είναι –σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ- το κορυφαίο σε πωλήσεις Van στην ελληνική αγορά. Πόσο ικανή φαντάζει η νέα γενιά του μοντέλου που μόλις έφτασε και στη χώρα μας, να συνεχίσει την εξαιρετική αυτή εμπορική πορεία των προκατόχων της;

Το Citroen Jumper έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει μια εξαιρετική εμπορική πορεία τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα χάρη στις ιδιαίτερα μεγάλες διαστάσεις του χώρου φόρτωσης του και τις πολύ καλές μεταφορικές δυνατότητες που προσφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παράλληλα, η πολύ καλή σχέση τιμής – αξίας που –ανέκαθεν- επιδείκνυε, έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη και των Ελλήνων επαγγελματικών, καθιστώντας το ιδανικό για χρήση σε μια ανεξάντλητη γκάμα εφαρμογών. 
Ωστόσο, αν και η πορεία της 
Citroen στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 10μηνο του 2014 είναι εξαιρετική, με ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση του μεριδίου της σε σχέση με το περασμένο έτος, οι προοπτικές φαντάζουν ακόμη και… αισιόδοξες, καθώς η νέα γενιά του Jumper που μόλις λανσαρίστηκε και στη χώρα μας, διαθέτει όλα τα εχέγγυα όχι μόνο να ξεπεράσεις τις επιδόσεις των προκατόχων της αλλά να κυριαρχήσει στην κατηγορία της. Ας δούμε αναλυτικά το γιατί. 
Πολλαπλές αναβαθμίσεις και όχι μόνο στη σχεδίαση
Τόσο η σχεδίαση του αμαξώματος όσο και η δομή αλλά και τα μηχανικά μέρη του νέου Jumper έχουν δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις προκειμένου να διασφαλιστεί η βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, η αντοχή και αξιοπιστία, η αποδοτικότητα και φυσικά, το χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας του, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. 
Από τους ενισχυμένους μεντεσέδες στις πλευρικές και τη πίσω –δίφυλλη- θύρα έως το ενισχυμένο σύστημα πέδησης και τον νέο, αποδοτικότερο κινητήρα, το νέο Jumper έχει αποδείξει ήδη πως είναι σαφέστατα βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Εξάλλου, αξίζει να αναφέρουμε πως η διαδικασία εξέλιξης του περιλάμβανε μεταξύ άλλων, εξαντλητικές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες χρήσης κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες, με συνολικά τεστ 4 εκ. χλμ. και φορτίο 1t.! 
 
Σχεδίαση - αλλαγές
Σημαντικά τροποποιημένη η εξωτερική σχεδίαση του νέου Jumper έχει να επιδείξει ένα εντελώς νέο εμπρόσθιο τμήμα όπου όλα τα δεδομένα (μάσκα, προφυλακτήρας, θόλοι, κάλυμμα κινητήρα κ.ο.κ.) είναι επανασχεδιασμένα. 
Παράλληλα, τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλά, προκειμένου να αποφεύγονται οι τυχόν φθορές τους σε μικροσυγκρούσεις ενώ και στο πίσω τμήμα, ο ογκόδης και στιβαρός προφυλακτήρας έχει τοποθετηθεί χαμηλά διευκολύνοντας την πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης. 
Τέλος δεν το λογότυπο της Citroen εδράζεται στις δύο χρωμιωμένες γρίλιες τις μάσκας, ακριβώς κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. 
 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)