Υπό την αιγίδα της Flexis τα νέα οχήματα.
Ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard & αρχιτεκτονική SDV συνδυάζονται για ευελιξία & συνδεσιμότητα.
Trafic E-Tech, Goelette E-Tech & Estafette E-Tech τα τρία LCVs.
Περιορισμός μέχρι και 30% στο συνολικό κόστος χρήσης.
Ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard & αρχιτεκτονική SDV συνδυάζονται για ευελιξία & συνδεσιμότητα
Πιο αναλυτικά, τα τρία Vans βασίζονται σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard, που ανταποκρίνεται σε διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, και συνδυάζεται με την αρχιτεκτονική SDV (Software Defined Vehicle), για την υποστήριξη λειτουργιών πάνω στη διαχείριση στόλου.
Τοιουτοτρόπως, καθίσταται εφικτή η εφαρμογή επιλογών που παρέχουν ευελιξία, προηγμένη εργονομία και συνδεσιμότητα, με πολλαπλά περιθώρια προσαρμογής και μειωμένο κόστος λειτουργίας, αλλά και υψηλά επίπεδα ασφάλειας & επιδόσεων.
Trafic E-Tech, Goelette E-Tech & Estafette E-Tech τα τρία LCVs
Όσον αφορά στα οχήματα που παρουσιάστηκαν αυτά καθαυτά, τώρα, πρόκειται για τα ηλεκτρικά Trafic E-Tech, Goelette E-Tech &
Estafette E-Tech, καθένα με τα δικά του ξεχωριστά χαρακτηριστικά.
Πιο αναλυτικά:
-Το
Trafic E-Tech είναι ένα συμπαγές Van με εκτεταμένο μεταξόνιο που διαθέτει τροχούς τοποθετημένους στις γωνίες για μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου, μικρή εμπρόσθια προεξοχή και κύκλο στροφής αντίστοιχο με αυτόν ενός Renault Clio, την ίδια ώρα που με ύψος μικρότερο των 1,90 μ. παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπόγειους χώρους στάθμευσης.
-Από την πλευρά του, το
Goelette E-Tech διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: ως καμπίνα πλαισίου, ως κλειστό Van και ως ανατρεπόμενο όχημα, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για μια ευρεία επιλογή ευέλικτων μετατροπών.
-Τέλος, το ηλεκτρικό
Estafette E-Tech, το οποίο βασίζεται στο ομώνυμο concept που αποκάλυψε η Renault στην ΙΑΑ Transportation του Ανόβερου το 2024, έχει μήκος 5,27 μ., πλάτος 1,92 μ., ύψος 2,60 μ. και εσωτερικό ύψος 1,90 μ., επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να περπατάει όρθιος ανάμεσα στην καμπίνα και το χώρο φόρτωσης. Επιπλέον, το Estafette διαθέτει συρόμενες πλαϊνές πόρτες, καθώς κι ένα πίσω κλείστρο με ρολό για πιο πρακτική πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, ενώ, όπως υποστηρίζουν στη Renault, οι συμπαγείς διαστάσεις του τού επιτρέπουν να κινείται εύκολα σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές.
Περιορισμός μέχρι και 30% στο συνολικό κόστος χρήσης
Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει υπολογιστεί, το συνολικό κόστος χρήσης των συγκεκριμένων μοντέλων θα είναι μειωμένο κατά 30%, απόρροια φυσικά της αρχιτεκτονικής SDV που προαναφέρθηκε, η οποία εξυπηρετεί ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και αναβαθμίσεις καθ΄ όλη τη «διάρκεια ζωής» του οχήματος.