Κλειδί η σωστή ενημέρωση γύρω από το εύρος των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Εξοπλισμός, ανταλλακτικά & εγγύηση: Το τρίπτυχο της σωστής επιλογής.
Με τη σωστή έρευνα αγοράς (για κόστος, προσφορές κλπ.) φροντίζεις την τσέπη σου.
Αμεσότητα & χρόνοι εκτός λειτουργίας αποτελούν τη βασική έγνοια ενός επαγγελματία.
Κλειδί η σωστή ενημέρωση γύρω από το εύρος των προσφερόμενων υπηρεσιών
Λαμβάνοντας υπόψη πως από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε την έρευνά μας, το πρωταρχικό ζητούμενο εδώ είναι και το πλέον αυτονόητο: ποιες είναι οι προσφερόμενες υπηρεσίες του συνεργείου; Τουτέστιν διαθέτει κινητό συνεργείο & υπηρεσία οδικής βοήθειας; Εργάζεται 24/7; Καλύπτει όλη την ελληνική επικράτεια; Στο κομμάτι των τεχνικών βλαβών πώς τα πάει;
Η επιλογή, λοιπόν, ενός χώρου με εξειδίκευση στα βαρέα επαγγελματικά εδώ δεν είναι προαιρετική, αλλά επιτακτική, ενώ ομοίως, όσο μεγαλύτερη είναι η εμπειρία & τα «παράσημα» των τεχνικών που εργάζονται στο συνεργείο, τόσο περισσότερες είναι και οι πιθανότητες να καρπωθείς τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.
Υπηρεσίες, οι οποίες ιδανικά πρέπει να καλύπτουν όλο το φάσμα της συντήρησης, συμπεριλαμβανομένων
των επισκευών στον κινητήρα και στο κιβώτιο σχέσεων, μέχρι τις
ηλεκτρολογικές & ηλεκτρονικές εργασίες, αλλά και τις δραστηριότητες φανοποιίας ή βαφών.
Εξοπλισμός, ανταλλακτικά & εγγύηση: Το τρίπτυχο της σωστής επιλογής
Συνακόλουθα,
η γκάμα των λειτουργιών του συνεργείου μπορεί να επεκτείνεται σε τομείς όπως οι επισκευές σε αμαξώματα ή οι ευθυγραμμίσεις σε σασί (ώστε να επανέλθει το φορτηγό στην επιθυμητή κατάσταση), μέχρι τις μετατροπές μεταξονίων, τις τοποθετήσεις καρότσας & γερανών, τις επισκευές ρυμούλκας & πατωμάτων ή οροφών νταλίκας, τις ενισχύσεις γερανών, την αντικατάσταση κουβούκλιου, τις επισκευές σε συστήματα ανάρτησης & σε πέταλα, την αντικατάσταση πλάκας επικαθήσεως / βασιλικού πυρού νταλίκας / σινεμπλόκ αξόνων, τις επισκευές συρόμενης οροφής κ.ο.κ.
Εν ολίγοις, ένας υπερπλήρης διαγνωστικός εξοπλισμός οχημάτων νέας τεχνολογίας, συνδυαστικά με μια επαρκή ποικιλία σε ποιοτικά ανταλλακτικά (γνήσια, μεταχειρισμένα, ανακατασκευασμένα και after market), ενδέχεται πραγματικά να κάνουν τη διαφορά εδώ.
Το ίδιο όμως ισχύει και με την εγγύηση. Διότι αν π.χ. το φορτηγό καλύπτεται από εγγύηση, τότε ο κάτοχος μπορεί να το πάει για service στην αντιπροσωπεία του, ενώ εφόσον το συνεργείο διαθέτει και πιστοποίηση ISO, τότε αυτό σημαίνει πως πληροί όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις & προδιαγραφές ως προς τη λειτουργία του.
Extra tip: Η παρακολούθηση σεμιναρίων πάνω στις νέες τεχνολογίες λειτουργεί πάντοτε ευεργετικά τόσο ως προς την έξωθεν καλή μαρτυρία της επιχείρησης, όσο και ως προς το γνωστικό υπόβαθρο του ανθρώπινου δυναμικού της.
Με τη σωστή έρευνα αγοράς (για κόστος, προσφορές κλπ.) φροντίζεις την τσέπη σου
Και κάπου εδώ φτάνουμε στο μεγάλο δίλημμα: πού ρωτάμε και πώς επιλέγουμε το κατάλληλο συνεργείο; Οι απαντήσεις εδώ ποικίλλουν.
Μια κλασική μέθοδος είναι να ρωτήσουμε άτομα που εμπιστευόμαστε, ούτως ώστε να μας κατευθύνουν αναλόγως - με την προϋπόθεση βεβαίως ότι εμπιστευόμαστε την κρίση τους.
Αντίστοιχα, διαβάζοντας κριτικές από πελάτες (π.χ. στο διαδίκτυο), μπορείς επίσης να αποκομίσεις πολύτιμες πληροφορίες αναφορικά με τη φήμη του χώρου, την ίδια ώρα που μια επίσκεψη στο ίδιο το συνεργείο μπορεί να σε φέρει σε επαφή με κάποιον από τους μηχανικούς, προκειμένου να πάρεις μια πρώτη γεύση από τις γνώσεις και από το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
Από την άλλη πλευρά βέβαια, το να έρθει ο ενδιαφερόμενος σε τηλεφωνική επαφή με άλλα συνεργεία, ώστε να ενημερωθεί για το κόστος των ανταλλακτικών και των εργασιών, μπορεί επίσης να αποδειχτεί χρήσιμο και να επηρεάσει την τελική του απόφαση. Με μια επισήμανση όμως: αν ο τεχνικός δε δει από κοντά το φορτηγό, τότε μόνο κατά προσέγγιση θα μπορέσει να κάνει μια εκτίμηση…
Αμεσότητα & χρόνοι εκτός λειτουργίας αποτελούν τη βασική έγνοια ενός επαγγελματία
Καταλήγοντας, φτάνουμε και στη λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά για κάθε fleet manager: κοινώς, τηρεί το συνεργείο τους χρόνους παράδοσης του φορτηγού;
Σύμφωνοι, μπορεί το παραπάνω ερώτημα να φαντάζει απλό, ωστόσο μόνο ως τέτοιο δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται. Κι αυτό, διότι ένα συνεπές & καταξιωμένο συνεργείο θα είναι σε θέση να παράσχει ένα αξιόπιστο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών – και μάλιστα έχοντας δώσει ιδανικά μια γραπτή προσφορά, που να αφορά στο συνολικό κόστος των υπηρεσιών του.
Μη λησμονούμε, άλλωστε, πως οι χρόνοι εκτός λειτουργίας δεν έχουν σε ένα επαγγελματικό όχημα τον ίδιο αντίκτυπο με τους αντίστοιχους σε ένα ΙΧ, αφού ως γνωστόν «ο (χαμένος) χρόνος είναι χρήμα». Έτσι, παράγοντες όπως η παροχή ενός οχήματος αντικατάστασης συνυπολογίζονται στα πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης, την ίδια ώρα που η απόσταση κρίνεται εξίσου ως σημαντική. Κι αυτό, γιατί κανέναν υπεύθυνο στόλου δεν τον συμφέρει να πάει το φορτηγό για service σε ένα συνεργείο που βρίσκεται μακριά από το χώρο δράσης του…
Κάπως έτσι, λοιπόν, το διαδίκτυο για ακόμα μια φορά γίνεται πολύτιμος αρωγός στην προσπάθειά μας. Όχι μόνο γιατί μπορούμε να ανακαλύψουμε τις πλησιέστερες επιλογές, αλλά κι επειδή μας παρέχεται η δυνατότητα, μέσω των κριτικών, να αξιολογήσουμε καλύτερα αν υφίστανται επαναλαμβανόμενα μοτίβα όσον αφορά στους χρόνους εκτός λειτουργίας.