Με «άριστα» (5 αστέρια) βαθμολογήθηκε από τον Euro NCAP το νέο Isuzu D-Max για την επίδοσή του στα crash test.

Συνολικά πολύ καλή ήταν η επίδοση του Isuzu D-Max κατά την πλευρική σύγκρουση, αποσπώντας βαθμολογία 84% για την ασφάλεια ενηλίκων και 86% για την ασφάλεια παιδιών.

Το ενισχυμένο πλαίσιο και ο πλουσιότερος εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, επέτρεψαν στο Isuzu D-Max να γίνει «πεντάστερο».

Το Isuzu D-Max είναι το μοναδικό μέχρι στιγμής pick-up που έχει δοκιμαστεί με τα αυστηρότερα πρότυπα του Euro NCAP που τέθηκαν πέρυσι σε ισχύ.

Ασφάλεια 5 αστέρων για το νέο Isuzu D-Max (+vid)

Τη βέλτιστη επίδοση πέτυχε το νέο Isuzu D-Max στις –νέες & αυστηρότερες- δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP

 
Το νέο Isuzu D-Max, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πρώτοι στην Ελλάδα, είναι το μόνο έως τώρα pick-up που υποβάλλεται στα αυστηρότερα crash test που πραγματοποιεί ο Euro NCAP από πέρυσι. Παρόλα αυτά, το ιαπωνικό μοντέλο δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να αποσπάσει τη μέγιστη δυνατή διάκριση των πέντε αστέρων, προσφέροντας υψηλά επίπεδα σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες δοκιμάστηκε.
Αναλυτικότερα, το διπλοκάμπινο Isuzu D-Max συγκέντρωσε την εξής βαθμολογία στις δοκιμές πρόσκρουσης:
  • Ασφάλεια ενηλίκων: 84%
  • Ασφάλεια παιδιών: 86%
  • Προστασία ευαίσθητων χρηστών οδικού δικτύου: 69%
  • Επικουρικά συστήματα ασφαλείας: 83%
Σημειώνεται, πως χάρη σε ειδικές τροποποιήσεις του πλαισίου και τη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του νέου D-Max έχει ενισχυθεί έως και κατά 34%, κάτι που αποτυπώθηκε και στις δοκιμές πρόσκρουσης. Επιπλέον, η υψηλή βαθμολογία στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, επετεύχθη χάρη στο πακέτο ADAS (Advanced Driver Assist Systems) που φέρει το όχημα στον βασικό εξοπλισμό του. Οι εμπρόσθιες κάμερες και οι αισθητήρες, επιτρέπουν τη λειτουργία των εξής συστημάτων: Forward Collision Warning, Autonomous Emergency Braking, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Limiter και Lane Departure Warning & Prevention System. Ακόμα, το πίσω ραντάρ που είναι στάνταρ στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, καθιστά δυνατή τη λειτουργία των συστημάτων Blind Spot Monitor, Rear Cross Traffic Alert και Emergency Lane Keeping.
Αυξάνοντας περαιτέρω την ασφάλεια των επιβατών, ένας νέος αερόσακος γονάτου οδηγού είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα, με τα διπλοκάμπινα να φέρουν συνολικά οκτώ αερόσακους, ανάμεσα στους οποίους υπάρχει και ένας νέος κεντρικός αερόσακος που προσφέρει πρόσθετη προστασία στους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Υπάρχει επίσης ένα νέο σύστημα E-Call που καλεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, το οποίο αποτελεί προϋπόθεση πλέον για να πάρει κάποιο μοντέλο τα πέντε αστέρια του Euro NCAP. Ακόμα, το νέο pick-up διαθέτει νέας σχεδίασης ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα μπροστά και πίσω, στοιχεία που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο του Euro NCAP, τις δοκιμές πρόσκρουσης του νέου Isuzu D-Max:
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Isuzu - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ