Πρόκειται για ολοκαίνουργια οχήματα, μήκους 9 μέτρων.
Έφτασαν και τα πρώτα 27 αρθρωτά λεωφορεία φυσικού αερίου.
Πάνω από 400 τα νέα οχήματα πλέον.
Πρόκειται για ολοκαίνουργια οχήματα, μήκους 9 μέτρων
Εκατό νέα ηλεκτρικά λεωφορεία της κινέζικης εταιρείας Yutong «φιλοξενούνται» πλέον στο αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. (Οδικές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία), με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, αλλά και τον Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών (αρμόδιο για τις Μεταφορές), Βασίλη Οικονόμου, να επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις στου Ρέντη, προκειμένου να τα επιθεωρήσουν.
«Επισκεφθήκαμε το αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ., για να ευχηθούμε καλή χρονιά στο προσωπικό της εταιρείας, το οποίο εργάζεται προκειμένου να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό της Αθήνας αυτές τις ημέρες. Ταυτόχρονα με την έλευση του νέου έτους, έρχονται στην πρωτεύουσα και νέα λεωφορεία», δήλωσε ο υπουργός, με τον υφυπουργό να συμπληρώνει πως: «Με τα νέα 100 λεωφορεία που παραλάβαμε και θα θέσουμε τις επόμενες ημέρες σε κυκλοφορία, ενισχύουμε την ποιότητα των αστικών συγκοινωνιών, προσφέροντας ασφαλείς, σύγχρονες και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις στους πολίτες. Η συμβολή των εργαζομένων της Ο.ΣΥ. είναι καθοριστική, και η αντικατάσταση του στόλου μας αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας για καλύτερες, πιο βιώσιμες μεταφορές για όλους».
Συνέχεια του άρθρου >>>
Έφτασαν και τα πρώτα 27 αρθρωτά λεωφορεία φυσικού αερίου
Παράλληλα με τα 100 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία, όμως, έχουν καταφτάσει και
τα πρώτα 27 αρθρωτά λεωφορεία φυσικού αερίου, κατηγορίας Euro VI και μήκος 18 μ., της σειράς Urbanway από την Iveco Bus, με την ίδια την εταιρεία να κάνει λόγο για ξεχωριστά χαρακτηριστικά όπως η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και 16%, αλλά και οι περιορισμένες εκπομπές ρύπων κατά 19% σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Όπως και να έχει, υπενθυμίζεται πως η συγκεκριμένη συμφωνία περιλαμβάνει την προμήθεια 100 αρθρωτών λεωφορείων με κίνηση CNG, που προορίζονται για τον αστικό ιστό, ενώ παράλληλα με τα συγκεκριμένα οχήματα - η παράδοση των οποίων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους - εκκρεμούν και τα 200 λεωφορεία μήκους 12 μ. από την έτερη σύμβαση με την (πάλαι ποτέ Industria Italiana Bus που, λόγω αλλαγής στο ιδιοκτησιακό της καθεστώς, μετονομάστηκε σε) Menarini, που χρησιμοποιούν επίσης σύστημα κίνησης συμπιεσμένου φυσικού αερίου.
Εφόσον όλα εξελιχθούν ιδανικά, συνεπώς, μέχρι το φθινόπωρο του 2025
ο στόλος των αστικών συγκοινωνιών θα περιλαμβάνει συνολικά 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου…
Πάνω από 400 τα νέα οχήματα πλέον
Σε κάθε ενδεχόμενο, με βάση τις τελευταίες εξελίξεις, ο συνολικός αριθμός των νέων οχημάτων ανέρχεται πια στα 405, εφόσον στα παραπάνω συνυπολογίσουμε και τα 278 λεωφορεία που ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής. Πάνω σε αυτό, εξάλλου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών έχει φροντίσει να ξεκαθαρίσει ότι στόχος είναι ο στόλος να εκσυγχρονιστεί σε τέτοιο βαθμό, που να περιλαμβάνει 950 νέα λεωφορεία στο Λεκανοπέδιο μέχρι το επερχόμενο καλοκαίρι.