Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το ειδικά διαμορφωμένο Volvo FH16 με το κιβώτιο I-Shift με αργές σχέσεις, κατάφερε να έλξει φορτίο συνολικού βάρους 750t.

Στο τιμόνι του μάλιστα βρέθηκε ένας από τους δυνατότερους ανθρώπους του κόσμου, ο σουηδός Magnus Samuelsson.

Έλξη 750t. από το Volvo FH

1.810 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2016)

Στο νέο προωθητικό βίντεο της Volvo Trucks, ένας τράκτορας FH16 με το νέο κιβώτιο I-Shift με αργές ταχύτητες, κατάφερε να έλξει συνολικό φορτίο 750t. ενός συρμού μήκους 300 μέτρων!

Θέλοντας να αποδείξει τις εξαιρετικές δυνατότητες που προσφέρει στα βαρέα φορτηγά της η νέα έκδοση του κιβωτίου «I-Shift» με αργές σχέσεις, η Volvo Trucks δημιούργησε ένα εξαιρετικό νέο προωθητικό βίντεο που διαδραματίζεται στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ.

Στόχος της Volvo Trucks ήταν να επιδείξει τις εντυπωσιακές «heavy-duty» εφαρμογές στις οποίες είναι σε θέση να ανταποκριθεί ο κορυφαίος εκπρόσωπος στη γκάμα των υπερβαρέων φορτηγών της, το FH16 με κιβώτιο I-Shift και για τον λόγο αυτό ζήτησε την… συνδρομή ενός από τους δυνατότερους ανθρώπους του κόσμου, ο Magnus Samuelsson, που έχει κερδίσει στο παρελθόν τον τίτλο του «WorldΆs Strongest Man».

Λίγα λόγια για το εγχείρημα

Προκειμένου να διεξαχθεί με ασφάλεια το εγχείρημα της Volvo Trucks στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ, ειδικά μέτρα ασφαλείας τηρήθηκαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Παράλληλα, 40 εμπορευματοκιβώτια γεμάτα με ανταλλακτικά της Volvo, φορτώθηκαν σε 20 ρυμουλκούμενα (ανά δύο), σχηματίζοντας έτσι έναν οδικό συρμό με μήκος 300(!) μέτρων.

Η αποστολή του οδηγού, Magnus Samuelsson ήταν να εκκινήσει το Volvo FH16 από στάση και έλκοντας το εντυπωσιακό αυτό συρμό, να διανύσει απόσταση 100 μέτρων.

Όπως είναι φυσικό, ορισμένες από τις προδιαγραφές του φορτηγού που χρησιμοποιήθηκε είχαν τροποποιηθεί και πιο συγκεκριμένα έφερε ισχυρότερους άξονες από αυτούς που χρησιμοποιούνται στην κανονική σειρά ενώ, παράλληλα ενισχύθηκε και η πλάκα κάτω από το πέταλο.

Επιπρόσθετα, οι σύνδεσμοι μεταξύ των 20 ρυμουλκούμενων ελέγχθηκαν διεξοδικά ενώ, με ακρίβεια ρυθμίστηκε και η πίεση αέρα και στα 204(!) ελαστικά του συρμού.

Τέλος, προκειμένου να επιτευχθεί επαρκής τριβή μεταξύ των ελαστικών και του οδοστρώματος, τοποθετήθηκε φορτίο 40t. πάνω στους κινητήριους τροχούς του 4αξονικού τράκτορα της Volvo Trucks.

Πως μεταφράζονται οι 750t. φορτίου

Για όσους από εσάς αδυνατείτε να κατανοήσετε πλήρως το πόσο βαρύ ήταν το φορτίο που το Volvo FH16 κλήθηκε να έλξει, σας προσφέρουμε ορισμένα «ισοδύναμα» σε βάρος δεδομένα.

Συγκεκριμένα, οι 750t. φορτίου ισοδυναμούν με:

-57 φορτηγά Volvo FH16

-350 επιβατικά οχήματα Volvo XC90

-150 ανεπτυγμένοι ενήλικες ελέφαντες

-4 αεροσκάφη Boeing 747 Jumbo

-Λίγο παραπάνω από 4,5 ανεμογεννήτριες


Λίγα στοιχεία για το νέο κιβώτιο Volvo I-Shift με αργές ταχύτητες

Το εν λόγω κιβώτιο αποτελεί εξέλιξη του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων «I-Shift» της Volvo Trucks.

Η νέα «heavy-duty» έκδοση έχει εξελιχθεί ειδικά για εφαρμογές που απαιτείται άριστη ελκτική ικανότητα εκκίνησης και κίνηση σε ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες.

Η εν λόγω έκδοση του I-Shift είναι σε θέση να προσφέρει ταχύτητες κίνησης ακόμη και της τάξης των 0,5χλμ./ώρα – 2χλμ./ώρα ενώ επιτρέπει στο όχημα να εκκινήσει από στάση, έλκοντας έως 325 τόνους φορτίου, μια εξαιρετική επίδοση για φορτηγά μαζικής παραγωγής με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το κιβώτιο είναι διαθέσιμο είτε με απευθείας μετάδοση και κιβώτιο overdrive με μια ή δύο αργές σχέσεις ενώ, είναι δυνατόν να εφοδιαστεί με δύο επιπλέον αργές σχέσεις όπισθεν.

Δεδομένων των συγκεκριμένων τροποποιήσεων, η συγκεκριμένη έκδοση του I-Shift είναι μακρύτερη κατά 12 εκ. σε σχέση με τις συμβατικές του εν λόγω κιβωτίου.

Τέλος, το κιβώτιο Volvo I-Shift με αργές σχέσεις είναι διαθέσιμο με τους κινητήρες των 13λτ. και 16λτ. της σουηδικής εταιρείας για τις σειρές φορτηγών FM, FMX, FH και FH16.