Μια από τις δυσκολότερες μεταφορές σε παγκόσμιο επίπεδο είναι χωρίς αμφιβολία η μεταφορά ξυλείας. Παραδοσιακά, στις χώρες του Ευρωπαϊκού βορά, τα οχήματα που αναλαμβάνουν να ανταπεξέλθουν σε αυτό το… καθήκον, υποβάλλονται σε ιδιαίτερα σκληρές δοκιμασίες με βασικό χαρακτηριστικό, το μεγάλο βάρος που καλούνται να μεταφέρουν.
Με αυτό το σκεπτικό, η Scania πραγματοποιεί
ειδικές δοκιμές ενός νέου οχήματος, βασισμένου στο R730 στη Φιλανδία, του οποίου το μεικτό βάρος ανέρχεται
στους 104 τόνους!
Στόχος του εν λόγω
προγράμματος της Scania είναι να διαπιστώσει την αποδοτικότητα και
αποτελεσματικότητα φορτηγών οχημάτων με μεικτό βάρος άνω των 76t., που είναι το όριο που ισχύει για τις σκανδιναβικές
χώρες, σε ότι αφορά τη μείωση του μεταφορικού κόστος καθώς και της
περιβαλλοντικής μόλυνσης.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών
δρομολογίων του οχήματος, ελέγχονται παράλληλα και επιπλέον παράμετροι που
επηρεάζονται από την κυκλοφορία του όπως η κατάσταση του οδικού δικτύου, η
ανθεκτικότητα των γεφυρών από τις οποίες διέρχεται αλλά και οι εκπομπές ρύπων
που εκλύονται στην ατμόσφαιρα.
Πληροφοριακά αξίζει να
αναφέρουμε πως οι δοκιμές του… Γολιάθ της Scania, με μήκος 33μ. και 13 άξονες, περιλαμβάνουν μια διαδρομή
300χλμ. από το Ivalo ως το Rovaniemi στον
Φιλανδικό βορά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr