ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το αυτόνομο Karsan e-ATAK «πιάνει δουλειά» και στη Γερμανία!

(18/6/2025)
Το αυτόνομο Karsan e-ATAK «πιάνει δουλειά» και στη Γερμανία!

Πρόκειται για το πρώτο λεωφορείο που λαμβάνει έγκριση αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στη Γερμανία.
Η διαδρομή του καλύπτει 7 χλμ. & περιλαμβάνει 13 στάσεις.
Προηγμένα συστήματα ADAS, αυτονομία 300 χλμ. & απόδοση ισχύος 313 ίππων, τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Από την έναρξη της λειτουργίας του, το ηλεκτρικό λεωφορείο έχει μεταφέρει πάνω από 35.000 επιβάτες.

Πρόκειται για το πρώτο λεωφορείο που λαμβάνει έγκριση αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στη Γερμανία

Η σταδιακή επέκταση του Karsan e-ATAK στους ευρωπαϊκούς δρόμους, καλά κρατεί... Κι αυτό γιατί, όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα, το ηλεκτρικό λεωφορείο των Τούρκων έλαβε την έγκριση δοκιμών από την KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών) στη Γερμανία κι έγινε έτσι το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο που ξεκίνησε να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους στο Ανόβερο, στο πλαίσιο του προγράμματος αυτόνομης οδήγησης «Albus», που υποστηρίζεται από το γερμανικό Υπουργείο Μεταφορών.
Τοιουτοτρόπως, η Γερμανία προσέθεσε το όνομά της στην ήδη εντυπωσιακή λίστα των χωρών που έχουν εμπιστευτεί - ή που πρόκειται να εμπιστευτούν – το τουρκικό επαγγελματικό όχημα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 (σ.σ. δίχως οδηγό στο τιμόνι κοινώς) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον τεχνολογικό εταίρο ADASTEC, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Karsan, Okan Bas, να δηλώνει μάλιστα πως: «Το πλήρους μεγέθους λεωφορείο μας με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το οποίο θα αρχίσει να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους στη Γερμανία, συμβολίζει την αποφασιστικότητα της Karsan στον μετασχηματισμό της κινητικότητας στην Ευρώπη. Είναι το πρώτο λεωφορείο που λαμβάνει έγκριση για δοκιμή αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στις δημόσιες μεταφορές στη Γερμανία και αυτή η επιτυχία, την οποία επιτύχαμε μαζί με τον τεχνολογικό μας εταίρο ADASTEC, αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι η ικανότητά μας στον τομέα του λογισμικού και της αυτοκινητοβιομηχανίας αναγνωρίζεται ακόμη και στις πιο προηγμένες αγορές της Ευρώπης».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>