Η εταιρεία Hyzon Motors αναμένεται να λανσάρει στις διάφορες αγορές της ΕΕ νέα φορτηγά υδρογόνου όλων των τύπων.

Παράλληλα, μέσα στο 2021 θα ακολουθήσουν και ελαφρά επαγγελματικά της εταιρείας…

… καθώς επίσης και αστικά ή τουριστικά λεωφορεία!

Επαγγελματικά fuel-cell από την Hyzon στην ΕΕ

Η start-up εταιρεία Hyzon Motors αναμένεται να λανσάρει στο άμεσο προσεχές διάστημα μια πληρέστατη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων όλων των τύπων στην ΕΕ με σύστημα fuel-cells.

 
Κατά τη διάρκεια του περασμένου Ιανουαρίου, η start-up εταιρία Hyzon Motors από τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε πως προγραμματίζει να λανσάρει στις διάφορες αγορές της ΕΕ μια πληρέστατη γκάμα ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων για όλες τις εφαρμογές, με βασικό χαρακτηριστικό όλων, την ύπαρξη συστημάτων «κυψελών καυσίμου» (fuel-cells) που κάνει χρήση το υδρογόνο για την παραγωγή της απαιτούμενης –από τον ηλεκτροκινητήρα του οχήματος- ενέργειας!
Με βάση τα αρχικά πλάνα της (προ Covid-19), η Hyzon Motors θέλει να λανσάρει μέσα στον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους βαρέα φορτηγά ενώ από το πρώτο 4μηνο του 2021 θα ακολουθήσουν τα ελαφρά φορτηγά της με μεικτό βάρος έως 20t. Αντίστοιχα, μέσα στο καλοκαίρι του 2021 θα ακολουθήσουν τα ελαφρά επαγγελματικά (Vans) της, με μέγιστη αυτονομία έως και 800 χλμ.!
Η εν λόγω εξέλιξη σίγουρα μπορεί να αντιμετωπίζεται με επιφυλακτικότητα από πολλούς ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε πως η Hyzon έχει ήδη εγκαινιάσει τα κεντρικά της γραφεία στην πόλη Groningen της Ολλανδίας, δίπλα στην γραμμή παραγωγής της που έχει εξελιχθεί σε στενή συνεργασία με την Holthausen Clean Technology, μια εταιρεία που εξειδικεύεται στην αγορά υδρογόνου και ήδη έχει εξελίξει σχετικές λύσεις για φορτηγά οχήματα με τη DAF Trucks καθώς και ειδικές fuel-cells διασκευές για τα ελαφρά επαγγελματικά της Volkswagen.
Με βάση τα όσα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτήν τη στιγμή, τα βαρέα επαγγελματικά (φορτηγά) της Hyzon Motors θα βασίζονται εν πολλοίς στο DAF XF και φυσικά θα πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας χάρη στα σχετικά –προηγμένα- συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού.
Αντίστοιχα, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης έχει να επιδείξει την απαιτούμενη αξιοπιστία για την κάλυψη ακόμη και άνω του 1,0 εκ. χιλιομέτρων ενώ, οι επιλογές ως προς τη χωρητικότητα των δεξαμενών υδρογόνου θα κυμαίνονται από τα 48 – 192 κιλά, γεγονός που μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία για τα εν λόγω φορτηγά της τάξης των 500 – 2.000 χλμ.!
Τέλος, οι ηλεκτροκινητήρες που θα χρησιμοποιούν τα φορτηγά οχήματα της Hyzon Motors θα έχουν απόδοση από 40 – 370 kW (55 – 500 hp περίπου) με τις επιλογές για τα 40τονα φορτηγά να κυμαίνονται από τα 150 – 200 kW (200 – 270 hp περίπου).
 
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ