ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Έρευνα: Μειώνοντας τα όρια ταχύτητας, περιορίζονται όντως τα τροχαία!

(18/6/2025)
Έρευνα: Μειώνοντας τα όρια ταχύτητας, περιορίζονται όντως τα τροχαία!

Βάσει νέας μελέτης, στους δρόμους με «ταβάνι» τα 30-35 χλμ./ώρα έχουν καταγραφεί λιγότερα επικίνδυνα περιστατικά.
Πόρισμα: 35% λιγότερες οι συνολικές συγκρούσεις & μείωση 34% στους θανατηφόρους ή σοβαρούς τραυματισμούς.
Πολλαπλά τα οφέλη, καθώς πέρα από την οδική ασφάλεια, τεράστιος είναι ο αντίκτυπος τόσο στο περιβάλλον, όσο & στη δημόσια υγεία.

Βάσει νέας μελέτης, στους δρόμους με «ταβάνι» τα 30-35 χλμ./ώρα έχουν καταγραφεί λιγότερα επικίνδυνα περιστατικά

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και για το νέο κλιμακωτό σύστημα ποινών που επισύρει αυστηρότερες κυρώσεις στα περιστατικά υποτροπής σε επικίνδυνες συμπεριφορές, ωστόσο με μια ματιά σε αντίστοιχα μέτρα στο εξωτερικό αντιλαμβάνεται κανείς πως κάποιες «συντηρητικές» φόρμες ενδέχεται όντως να κάνουν τη διαφορά.
Απόδειξη, η νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από την Transport for London (σ.σ. πρόκειται για τον φορέα που είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο στις δημόσιες μεταφορές του Λονδίνου), με βάση την οποία η καθιέρωση ορίων και ζωνών ταχύτητας στα 30-35 χλμ./ώρα (ή αλλιώς 20 μίλια/ώρα) σε δρόμους της πρωτεύουσας του Ηνωμένου Βασιλείου, ανάμεσα στο 1989 και το 2013, διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη μείωση των συγκρούσεων, των τραυματισμών και των θανάτων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>