Karsan e-ATAK: Το πρώτο λεωφορείο της Σουηδίας χωρίς οδηγό!
Μεταχειρισμένα Vans: Αξίζουν για μείωση στο κόστος του στόλου;
Ηλεκτρικά λεωφορεία: Αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη μέσα στο 2024!
Με βάση τα όσα δημοσιεύονται στην πιο πρόσφατη μελέτη του Μ.Κ.Ο. «Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών» (International Council on Clean Transportation), η αποδοτικότητα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε σχέση με την κατανάλωση καυσίμου τους, παραμένει σχεδόν αμετάβλητη σε από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, με τα εν λόγω οχήματα θα είναι υπεύθυνα για το 5% των συνολικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην EE.
Σχολιάζοντας μάλιστα τα
αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, ο διευθυντής πολιτικής μεταφορών της ΜΚΟ
«Transport & Environment», κ.
William Todts, τόνισε
πως: «… οι εταιρίες κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων ισχυρίζονται πως
μπορούμε να τις εμπιστευόμαστε για την παροχή αποδοτικότερων φορτηγών. Ωστόσο,
η πραγματικότητα είναι πως την τελευταία δεκαετία δεν έχουν κάνει σχεδόν καμία
πρόοδο και φέρονται μάλιστα να έχουν συγκροτήσει καρτέλ. Είναι καιρός να αλλάξουμε
και να καθιερώσουμε πρότυπα αμερικανικού τύπου στην οικονομία καυσίμων.
Καταλήγοντας, αξίζει να
αναφέρουμε πως, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα
βαρέα επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά – λεωφορεία), ευθύνονται για το ¼ των
εκπομπών CO2 στις οδικές μεταφορές της ΕΕ
και για το 5% περίπου των συνολικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.
Επιπλέον, οι εκπομπές
διοξειδίου του άνθρακα από τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα κατά την περίοδο 1990
– 2010, αυξήθηκαν κατά 36%, αν και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση
του όγκου των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Περισσότερα στοιχεία για τη
συγκεκριμένη έρευνα μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr