Τα θέματα PRO.Autotriti στα Google News
NEWSletter Επαγγελματικά: 2 φορές την βδομάδα, στο e-mail σου Κάνε εγγραφή >
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
Μισό van μισό …τανκ, το «Half-track Fox» είναι ένα ερπυστριοφόρο VW T1 με 4 άξονες, που «γεννήθηκε» πριν από 60 χρόνια και το οποίο μετά από έναν πολυτάραχο βίο και μια μακρά αναπαλαίωση, πήρε ξανά τα βουνά και τα λαγκάδια, παραμένοντας το ικανότερο εκτός δρόμου Bulli όλων των εποχών!
Την αναπαλαίωση του οχήματος ηλικίας 60 ετών ανέλαβε η ομάδα της VWCV Classic Vehicles.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο μηχανικός – εφευρέτης χρειάστηκε πάνω από 4 χρόνια για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του οχήματος. Μέχρι το 1968 είχαν παραχθεί δύο μόλις μονάδες του οχήματος και αυτό που αναπαλαιώθηκε φαίνεται πως είναι το μοναδικό που «επέζησε».
Κάτω από το πορτοκαλί αμάξωμα του ιδιαίτερου αυτού Bulli, κρύβεται μπροστά ένας διπλός άξονας με «τιμόνι», στον οποίο έχουν τοποθετηθεί διπλά εκτός δρόμου ελαστικά 14 ιντσών. Στον πίσω διπλό άξονα όπως προείπαμε, συναντάμε ένα σύστημα ερπύστριας, με τις αλυσίδες να είναι τοποθετημένες σε τροχούς 13 ιντσών και μια κατασκευή σχεδίασης του Kurt Kretzner, που αποτελείται από στοιχεία αλουμινίου με μπλοκ από καουτσούκ πάχους δύο εκατοστών για να αντέχει και στην άσφαλτο.
Ως αποτέλεσμα του διπλού μπροστινού άξονα διεύθυνσης, ο κύκλος στροφής ήταν μικρότερος από 10 μέτρα – επομένως μπορούσε σχεδόν να στρίψει μέσα στη δική του περιφέρεια. Κάθε τροχός ήταν εφοδιασμένος με ένα φρένο. Ένα αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξασφάλιζε ομοιόμορφα κατανεμημένη πρόωση προς τα εμπρός ακόμη και σε βαθύ χιόνι.
Το T1 αντλούσε τη δύναμή του για αυτό από τον στάνταρ επίπεδο κινητήρα των 25 kW / 34 PS με κυβισμό 1.192 κ.εκ. Το Half-track Fox έφτανε σε τελική ταχύτητα 35 χλμ./ώρα και έτσι ήταν ελαφρώς πιο αργό από το μέλος του ζωικού βασιλείου από το οποίο πήρε το όνομά του (αλεπού).
Ο Kurt Kretzner ήθελε να κατασκευάσει ένα ερπυστριοφόρο όχημα που θα είχε υψηλή κατευθυντικότητα. Έτσι, ο μηχανικός επέλεξε να τοποθετήσει ερπύστριες μόνο στους πίσω κινητήριους τροχούς, διατηρώντας μια σχεδόν τυπική διάταξη μπροστά, παρόλο τον διπλό άξονα και τους συνολικά 8 τροχούς.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr