MAN TGX
2.884 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2024)
Όπως και η Iveco Trucks, έτσι και η MAN Truck & Bus δεν δέχθηκε να παραχωρήσει κάποιο όχημα στον Euro NCAP ωστόσο, οι υπεύθυνοι του οργανισμού μπόρεσαν να βρούν, ελέγξουν και βαθμολογήσουν το –τελευταίας γενιάς- TGX που καλύπτει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου GSR 2 αναφορικά με την ύπαρξη ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Με συνολική βαθμολογία 3 αστεριών, είχε μια σχετικά καλή επίδοση στους τομείς «Safe Driving» και «Αποφυγής Σύγκρουσης» ωστόσο, δεν συγκέντρωσε καθόλου βαθμούς σε ότι αφορά στη συμβολή βελτίωσης του άμεσου οπτικού πεδίου του οδηγού.
Ωστόσο, προαιρετικά το TGX μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα CMS (κάμερες αντί καθρεπτών). Παράλληλα, το MAN TGX «συμπεριφέρθηκε» πολύ καλά στην αποφυγή συγκρούσεων πάσης φύσεως και εφοδιάζεται με ένα –εξαιρετικό σε απόδοση- σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της προβλεπόμενης λωρίδας κυκλοφορίας.
Μοντέλο |
Βαθμολογία (αστέρια) |
Safe Driving (%) |
Αποφυγή πρόσκρουσης (%) |
Μετά τη σύγκρουση (%) |
Διαπίστευση "CitySafe" |
MAN TGX (M.Y. 2025) |
3 |
56% |
60% |
80% |
- |
Σελίδα 1 | EuroNCAP: Πόσο ασφαλή είναι τα σύγχρονα φορτηγά; |
Σελίδα 4 | Mercedes-Benz Actros L |
Σελίδα 5 | Renault Trucks Σειρά «Τ» |