Τα νέα φορτηγά Mitsubishi Fuso Canter για τον κατασκευαστικό κλάδο!
Εξοικονόμηση ενέργειας από χρησιμοποιημένες μπαταρίες του eCanter!
Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation, θυγατρική του Ομίλου Daimler Trucks έχει να επιδείξει μέχρι στιγμής περισσότερες από 3.500 πωλήσεις ηλεκτροκίνητων φορτηγών σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ παράλληλα, έχει δαπανήσει περισσότερα από 40 εκ. ευρώ στην εξέλιξη –τέτοιου είδους- εκπροσώπων της μέχρι στιγμής.
Μια από τις βασικότερες
προτάσεις της ιαπωνικής εταιρείας σε αυτόν τον κλάδο, είναι η αμιγώς
ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Mitsubishi Fuso Canter με την ονομασία «E-Cell», οι
οποίες, αναμένεται να συμμετάσχουν σε ένα νέο πρόγραμμα πιλοτικών δοκιμών, σε πραγματικές
συνθήκες χρήσης στη Στουτγάρδη, αυτή τη φορά στον στόλο οχημάτων της εταιρείας Hermes.
Κατά τη διάρκεια της επίσης παρουσίασης
του νέου αυτού εγχειρήματος, ο επικεφαλής του κλάδου των φορτηγών και
λεωφορείων της Daimler AG και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ομίλου, δρ. Wolfgang Bernhard,
τόνισε μεταξύ άλλων πως: «… Οι σημερινοί κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι
ιδιαίτερα αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον ενώ, ιδιαίτερα στον κλάδο
των διανομών μεγάλων αποστάσεων, αναμένεται να παραμείνουν η βασική επιλογή για
αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, σε ότι αφορά στις ενδοαστικές μεταφορές
με περιορισμένη διάρκεια δρομολογίων, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι σε θέση να
προσφέρουν μια εναλλακτική επιλογή, οικονομικά βιώσιμη, μέσα στα επόμενα
χρόνια. Με αυτό το νέο στάδιο πιλοτικών δοκιμών των οχημάτων μας σε πραγματικές
συνθήκες χρήσης, πραγματοποιούμε ένα ακόμη βήμα προς την εξέλιξη των
μελλοντικών αστικών διανομών στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις».
Οι πιλοτικές δοκιμές χρήσης του Fuso Canter E-Cell
Η νέα αυτή φάση δοκιμών της αποδοτικότητας του Fuso Canter E-Cell σε πραγματικές συνθήκες χρήσης αναμένεται να προσφέρει ακόμη περισσότερα χρήσιμα συμπεράσματα στους υπευθύνους της Daimler Trucks, μετά τις πρόσφατες –αντίστοιχες- δοκιμές του μοντέλου στη Λισσαβόνα, όπου και παράγεται.
Οι προηγούμενες δοκιμές του Fuso Cante E-Cell διήρκεσαν από
τον Ιούνιο του 2014 έως τον Ιούνιο του 2015, με τα οκτώ οχήματα που συμμετείχαν
σε αυτές να διανύουν σε καθημερινή βάση περισσότερα από 100 χλμ. Τα αποτελέσματα
των συγκεκριμένων δοκιμών ήταν άκρως ενθαρρυντικά καθώς αποδείχθηκε πως η χρήση
των αμιγώς ηλεκτροκίνητων εκδόσεων «E-Cell» επέφερε όφελος της τάξης των 1.000 ευρώ ανά 10.000
χλμ., από το κόστος καυσίμου και μόνο.
Παράλληλα, το συνολικό κόστος λειτουργίας των εν λόγω οχημάτων ήταν κατά μειωμένο κατά 64% σε σχέση με τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr