ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι βασικές σχεδιαστικές φόρμες του VW T5 έχουν διατηρηθεί και στην νέα γενιά ωστόσο, υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις σε πολλούς τομείς.

Generation siX

5.394 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)

Το νέο T6, που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2016, αποτελεί την -6η κατά σειρά- γενιά του θρυλικού εκπροσώπου της Volkswagen ο οποίος, από το 1950 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, έχει να επιδείξει περισσότερες από 12 εκ. πωλήσεις οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, έχοντας συνδυάσει το όνομα του με ορισμένες από τις σημαντικότερες στιγμές της παγκόσμιας ιστορίας του 20ου αιώνα.

Mε 65 –πλέον- χρόνια ιστορίας να τις συνοδεύουν, οι σειρές T1, T2, T3, T4 και Τ5 κατάφεραν να δημιουργήσουν έναν «θρύλο» γύρω από τον εκπρόσωπο της Volkswagen στα ελαφρά επαγγελματικά, που δεν υπολείπεται σε τίποτα του πασίγνωστου «σκαραβαίου», ή αλλιώς Beetle, ενός ακόμη «φαινόμενου» της παγκόσμιας αυτοκίνησης που έφερε το λογότυπο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. 
Με βάση τα παραπάνω, η παρουσίαση του νέου T6 που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε στο ¶μστερνταμ αποτελεί μια νέα σημαντική –καμπή- για την παγκόσμια αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς την εντυπωσιακή εμπορική πορεία της Volkswagen σε αυτόν τον κλάδο στην παρούσα φάση. 
Το… στοίχημα για τους υπεύθυνους της Volkswagen είναι ιδιαίτερα υψηλό καθώς, από την μία πλευρά έπρεπε να διατηρήσουν αναλλοίωτες τις βασικές αξίες του Transporter (για να αναφερθούμε στις εκδόσεις Van και του νέου Τ6) ενώ παράλληλα, επιβάλλεται να το καταστήσουν άκρως ανταγωνιστικό απέναντι στον ιδιαίτερα ισχυρό ανταγωνισμό από μοντέλα όπως τα Mercedes-Benz Vito, Ford Transit Custom κ.ά. 
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το λανσάρισμα του νέου Volkswagen T6 θα αργήσει καθώς έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2016 ωστόσο, μέχρι τότε, ας δούμε αναλυτικά τις βασικότερες πτυχές του. 

Αναλλοίωτο και όμως αρκετά τροποποιημένο
Το γεγονός ότι, με την πρώτη ματιά, το T6 μοιάζει ελάχιστα τροποποιημένο σε σχέση με το T5, ήταν φυσικά μια από τις βασικές επιδιώξεις της Volkswagen. 
Οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας ήθελαν το νέο μοντέλο τους να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και γιΆ αυτό έχουν διατηρήσει τις βασικές σχεδιαστικές φόρμες των προηγούμενων γενιών του απαράλλαχτες. 
Ωστόσο, διαφορές υπάρχουν και μάλιστα πολλές. Στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος, η μάσκα είναι εντελώς νέα και πλαισιώνεται από επίσης ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα με λυχνίες τύπου H4, H7 ή LEDs, ανάλογα με την έκδοση. Αντίστοιχα, ο προφυλακτήρας είναι βαμμένος ή μη στο χρώμα του αμαξώματος και φιλοξενεί τους προβολείς ομίχλης ενώ, σε αντίθεση με τις έντονες οριζόντιες γραμμές του συνόλου, συναντάμε δύο αυλακώσεις που σχηματίζουν ένα «V» στο κάλυμμα του κινητήρα. 
Στο πίσω μέρος διατηρούνται τα πολλαπλά οριζόντια μοτίβα ενώ νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα. 
Το ίδιο ισχύει για το πλαϊνό τμήμα όπου οι έντονες αυλακώσεις στο πάνω μέρος της πόρτας, διατρέχουν όλο το μήκος του αμαξώματος ενώ έχουν εξελιχθεί και νέες ζάντες αλουμινίου για τους τροχούς των 16, 17 ή 18 τροχών. 
Συνολικά, η εμφάνιση του νέου T6 αποπνέει έντονο δυναμισμό και στιβαρότητα και είναι σε πλήρη αρμονία με την σχεδιαστική φιλοσοφία της Volkswagen, όπως αυτή αποτυπώνεται και στη νέα γενιά του Caddy.