Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
H BMW δοκιμάζει ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ

H BMW δοκιμάζει ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ

  • H BMW δοκιμάζει ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ
  • H BMW δοκιμάζει ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ

H BMW δοκιμάζει ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ

2.906 Επισκέψεις στο άρθρο

- 7 ημέρες δοκιμών, σε πραγματικές συνθήκες.
- Μειώνει την κατανάλωση συμβατικών φορτηγών έως 48% (σε σχέση με ένα απλό τρέιλερ)
- Με ενσωματωμένη μπαταρία και ηλεκτρικό μοτέρ στους άξονες.
- Σε ηλεκτρικό φορτηγό: Εμβέλεια πάνω από 600 χιλιόμετρα.

7 ημέρες δοκιμών, σε πραγματικές συνθήκες.

Η BMW Group Logistik, σε συνεργασία με την Trailer Dynamics ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές ενός ηλεκτρικού ημιρυμουλκούμενου τρέιλερ. Οι δοκιμές είχαν διάρκεια 7 ημερών συνολικά, με τις 4 από αυτές να αφιερώνονται σε δοκιμές μικρών και μεσαίων αποστάσεων και τις υπόλοιπες 3 σε δοκιμές μεγάλων αποστάσεων. Το τρέιλερ φορτώθηκε με διάφορα βάρη και οδηγήθηκε σε διαφορετικές συνθήκες, προκειμένου να εξομοιωθούν πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.
 

Μειώνει την κατανάλωση συμβατικών φορτηγών έως 48% (σε σχέση με ένα απλό τρέιλερ)

Στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκε ένα συμβατικό, πετρελαιοκίνητο φορτηγό, το οποίο κατάφερε να εξοικονομήσει πάνω από 46% σε διαδρομές μικρών και μεσαίων αποστάσεων και πάνω από 48% σε μεγάλες διαδρομές, σε σύγκριση με ένα απλό, μη ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ. Μάλιστα σε ορισμένες διαδρομές το ημιρυμουλκούμενο μετέφερε φορτία πάνω από 16 τόνους σε μια απόσταση περί τα 450 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Με ενσωματωμένη μπαταρία και ηλεκτρικό μοτέρ στους άξονες.

Πώς λειτουργεί τελικά αυτό το νέο ηλεκτρικό τρέιλερ; Σε αντίθεση με ένα συμβατικό ημιρυμουλκούμενο, διαθέτει τον δικό του ηλεκτρικό άξονα, καθώς και την δική του μπαταρία. Αυτός ο άξονας λειτουργεί υποστηρικτικά στον συμβατικό κινητήρα του φορτηγού. Οι ενσωματωμένοι αισθητήρες φροντίζουν το φορτίο του τρέιλερ να μοιράζεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ευνοείται η κατανάλωση καυσίμου.
 
Παράλληλα με την οικονομία καυσίμου, ο ηλεκτρικός άξονας παρέχει επιπρόσθετη ισχύ κατά την εκκίνηση και σε ανηφόρες. Λειτουργώντας συνδυαστικά με τον κινητήρα του πετρελαιοκίνητου φορτηγού, διασφαλίζεται η σταθερή παροχή ενέργειας, ακόμα και όταν έχει αδειάσει η μπαταρία του τρέιλερ.
 

Σε ηλεκτρικό φορτηγό: Εμβέλεια πάνω από 600 χιλιόμετρα.

Σαν τελική δοκιμή, έγινε και μια πειραματική διαδρομή χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρικό φορτηγό της Volvo. Με κανονικό φορτίο και σε διαδρομή μεγάλης απόστασης, το τρέιλερ κατάφερε να διανύσει πάνω από 600 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση.
 
Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τιμές για το ηλεκτρικό τρέιλερ, καθώς δεν έχει μπει ακόμα στην παραγωγή. Σίγουρα, λόγω μπαταρίας και ηλεκτρικού άξονα θα είναι πιο βαρύ και πιο ακριβό από ένα απλό ημιρυμουλκούμενο τρέιλερ. Όμως το πιο υψηλό κόστος αγοράς αντισταθμίζεται από την μείωση των λειτουργικών εξόδων (λόγω μείωσης κατανάλωσης). Ειδικά σε περιπτώσεις όπου θα γίνονται διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, η χρήση των ηλεκτρικών τρέιλερ μπορεί να συμβάλλει θετικά στην μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στον κλάδο, περιορίζοντας παράλληλα τα έξοδα για τα καύσιμα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »