ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η BYD λανσάρει νέα αρχιτεκτονική 1.000 Volt για ηλεκτρικά λεωφορεία!

(25/9/2025)
Το ηλεκτρικό λεωφορείο C11 της BYD.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο C11 της BYD.

Η καινούργια τεχνολογική καινοτομία ονομάζεται e-Bus 3.0 & «απειλεί» την αποδοτικότητα του diesel (βλ. 18% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου).
Παρουσιάστηκε και το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο της κινέζικης εταιρείας, C11.
Ασφάλεια, αποδοτικότητα & ευφυΐα τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας.
Περισσότερες από 400 πόλεις σε πάνω από 70 χώρες εξυπηρετούνται από την BYD.

PRO.autotriti Team

Η καινούργια τεχνολογική καινοτομία ονομάζεται e-Bus 3.0 & «απειλεί» την αποδοτικότητα του diesel (βλ. 18% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου)

Τη νέα τεχνολογική της πλατφόρμα – τρίτης γενιάς – για ηλεκτρικά λεωφορεία παρουσίασε πρόσφατα η BYD στο πλαίσιο της εκδήλωσης «BYD e-Bus Platform 3.0 Launch and New Bus Debut» στην πόλη Hangzhou, με το ενδιαφέρον όλων φυσικά να εστιάζεται στην αρχιτεκτονική του 1 kilovolt (σ.σ. 1 kilovolt = 1.000 Volt), την πρώτη κοινώς για ηλεκτρικά λεωφορεία του κλάδου.
Στόχος της εταιρείας; Να προωθήσει τον τομέα των λεωφορείων προς ένα μέλλον όπου η ηλεκτρική ενέργεια θα ξεπεράσει σε απόδοση το diesel, κάτι εξάλλου που επαληθεύτηκε και δια στόματος του Γενικού Διευθυντή του Τμήματος Επαγγελματικών Οχημάτων της BYD, Tian Chulong, ο οποίος δήλωσε πως: «Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι αφενός η εκπλήρωση της δέσμευσής μας να επιταχύνουμε την ηλεκτροκίνηση των λεωφορείων, αφετέρου η απόδοση της προσπάθειάς μας να δημιουργήσουμε περισσότερη αξία για τους χρήστες. Η πλατφόρμα εισάγει την πρώτη μαζικά παραγόμενη αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 1.000 V για λεωφορεία, με συστήματα κίνησης, φόρτισης και διανομής ισχύος, καθώς και κλιματισμού, όλα αναβαθμισμένα στα 1.000 V. Διαθέτει τα υψηλότερα τσιπ ισχύος καρβιδίου πυριτίου 1.500 V στον κόσμο και τον πρώτο ηλεκτρικό άξονα κίνησης 1.000 V για λεωφορεία στον κλάδο».
Όλα τα παραπάνω δε, συνδυάζονται με ένα σύστημα θερμικής διαχείρισης επτά σε ένα, που συνδέεται με πολλαπλές πηγές θερμότητας – επιτυγχάνοντας έτσι μείωση στη συνολική κατανάλωση ενέργειας έως και 18%, αλλά και αύξηση της αυτονομίας από 50 έως 80 χλμ. ακόμη και στους -15 °C.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>