Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το πλήρως αναβαθμισμένο VW Amarok θα είναι διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ από τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους…

… ενώ θα διακρίνεται για τον πληρέστατο εξοπλισμό του και το νέο V6 πετρελαιοκινητήρα των 3,0λτ. με ισχύ έως και 224 ίππων.

Ο εσωτερικός διάκοσμος θα είναι σημαντικά τροποποιημένος, με πολλαπλές νέες τεχνολογικές καινοτομίες μεταξύ των οποίων…

… αξίζει να αναφέρουμε τα νέα –θερμαινόμενα- ηλεκτρικά καθίσματα «ergoComfort» με δυνατότητα ρύθμισης σε 14 παραμέτρους.

Η αποκάλυψη του νέου Amarok

2.052 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2016)

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες –και του εσωτερικού- του νέου Amarok καθώς και περισσότερα στοιχεία αναφορικά με τον εξοπλισμό του νέου Pick-Up της.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Volkswagen, το νέο Amarok θα είναι διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ από τον προσεχή Σεπτέμβριο, με το κόστος του για την αγορά της Γερμανίας να ξεκινά από τα 26.000 ευρώ.

Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου, ο νέος εκπρόσωπος της Volkswagen στην κατηγορία των Pick-Up αναμένεται να είναι σημαντικά αναβαθμισμένος σε ότι αφορά στο επίπεδο του εξοπλισμού, με πολλαπλές τροποποιήσεις σε ότι αφορά στη σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού ενώ, ο νέος V6 TDI πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. (Euro6), που θα είναι διαθέσιμος από προς το τέλος του 1ο 6μήνου του 2017, θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 163 – 224 ίππους και μέγιστη ροπή έως 550 Nm.

Σημαντικά αναβαθμισμένο εσωτερικό και επίπεδο εξοπλισμού

Δεδομένου και του χαρακτήρα του οχήματος, η –ψηλά τοποθετημένη- θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο, αναμένεται να αποτελέσουν τα βασικά γνωρίσματα του νέου Amarok. Η Volkswagen ανακοινώνει πως η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαία ενώ, μεγάλο είναι και το άνοιγμα των πλευρικών θυρών, προκειμένου να διευκολύνεται η πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος. Χαρακτηριστική εξάλλου είναι και η ύπαρξη χειρολαβών στις εμπρός και τις μεσαίες κολώνες του αμαξώματος για αυτόν τον σκοπό.

Ωστόσο, ένα από τα αξιοσημείωτα δεδομένα του –πλήρως ανανεωμένου- Amarok είναι τα νέα –ηλεκτρονικά ελεγχόμενα- καθίσματα «ergoComfort» που θα προσφέρονται για τον οδηγό και το συνοδηγό. Με δυνατότητα ρύθμισης 14 σημείων, τα εν λόγω καθίσματα προσφέρουν εξαιρετικό χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα των επιβαινόντων ενώ, είναι σε θέση να διαμορφωθούν πλήρως αναλόγως του σωματότυπου του εκάστοτε χρήστη τους. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε πως τα εν λόγω καθίσματα θα είναι διαθέσιμα με δερμάτινη επένδυση από nappa ενώ, όπως είναι… φυσικό, θα είναι θερμαινόμενα.

Πέραν των νέων καθισμάτων, σημαντικές είναι οι αλλαγές και στον υπόλοιπο εσωτερικό διάκοσμο με τις έντονες οριζόντιες γραμμές να ενισχύουν την ευρυχωρία του εσωτερικού της καμπίνας.

Ο πίνακας οργάνων έχει επανασχεδιαστεί ενώ, από τα χειριστήρια του τιμονιού, ο οδηγός θα μπορεί να ελέγξει διάφορες λειτουργίες του οχήματος όπως το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο ή τις ενδείξεις που θα προβάλλονται στην κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων που θα είναι έγχρωμη και… τρισδιάστατη, ακόμη και στις βασικές εκδόσεις «Aventura». Παράλληλα, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 8 σχέσεων, ειδικά paddles (χειρολαβές) θα εδράζονται στο τιμόνι για την σειριακή εναλλαγή των σχέσεων.

Σε ότι αφορά στην κεντρική κονσόλα, στο πάνω μέρος της εδράζεται το υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων που μεταξύ άλλων, θα μπορεί να ελέγχεται και μέσω φωνητικών εντολών.

Νέος κινητήρας V6 TDI 3,0λτ.

Όπως έχουμε αναφέρει και πρόσφατα, το νέο VW Amarok θα είναι διαθέσιμο με έναν 3,0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα που θα αποδίδει ισχύ 163, 204 και 224 ίππων και μέγιστη ροπή έως και 550 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., δηλαδή επιπλέον 130 Nm σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορεί να αναπτύξει ανέρχεται στα 193 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση του από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα απαιτούνται μόλις 7,9δλ.

Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο αναμένεται να είναι και αρκετά οικονομικό ως προς τη λειτουργία του καθώς η μέση κατανάλωση καυσίμου για τις εκδόσεις των 224 ίππων με αυτόματο κιβώτιο θα περιορίζονται στα 7,6λτ./100χλμ. με τις εκπομπές CO2 θα περιορίζονται επίσης στα 199 g/km.

Οι διάφορες εκδόσεις ισχύος του εν λόγω κινητήρα θα λανσαριστούν στις διάφορες αγορές της ΕΕ σταδιακά, έως και το τέλος του 1ου 6μήνου του 2017.