Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Έναν πολύ ενδιαφέρον τρόπο για να προμοτάρουν το νέο Amarok αλλά και να σχολιάσουν τους κανόνες που ισχύουν στα διαφημιστικά σποτ βρήκαν οι άνθρωποι της Volkswagen, ωστόσο η διαφήμισή «κόπηκε».

Η χιουμοριστική διαφήμιση του Amarok «κόπηκε» (+vid)

3.045 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2018)

Έναν πολύ ενδιαφέρον τρόπο για να προμοτάρουν το νέο Amarok αλλά και να σχολιάσουν τους κανόνες που ισχύουν στα διαφημιστικά σποτ βρήκαν οι άνθρωποι της Volkswagen, ωστόσο η διαφήμιση «κόπηκε».

Έναν πολύ ενδιαφέρον τρόπο για να προμοτάρουν το νέο Amarok αλλά και να σχολιάσουν τους κανόνες που ισχύουν στα διαφημιστικά σποτ βρήκαν οι άνθρωποι της Volkswagen, ωστόσο η διαφήμιση «κόπηκε».
 
Στην Αυστραλία (και τα περισσότερα μέρη του κόσμου), υπάρχουν ορισμένα πρότυπα ή κανόνες, όσον αφορά τις διαφημίσεις που προβάλλονται στην τηλεόραση και ειδικά στο κομμάτι των αυτοκινήτων. Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι πρέπει να πούμε πως δεν επιτρέπονται να προβάλλονται επικίνδυνες σκηνές ακόμα και όταν αυτές γυρίζονται αποκλειστικά για να προβληθούν στην τηλεόραση.
 
Για αυτό ακριβώς το λόγο οι άνθρωποι της Volkswagen κλήθηκαν να βρουν ένα τρόπο για να ξεπεράσουν όλα αυτά τα νομικά εμπόδια που υπάρχουν, καθώς η αρχική διαφήμιση του νέου Amarok για την αγορά της Αυστραλίας περιελάμβανε πολλές τέτοιες σκηνές και δεν είχε γίνει δεχτεί από τις αρμόδιες αρχές.
 
Έτσι πήραν την απόφαση να γυρίσουν τις «κομμένες» σκηνές με μινιατούρες, οι οποίες αντικαθιστούσαν το κανονικό Amarok όταν αυτό ήταν να εκτελέσει κάτι επικίνδυνο. Μάλιστα σε πολλά σημεία του σποτ υπήρχαν και επεξηγηματικοί υπότιτλοι που σχολίαζαν με καυστικό χιούμορ τους κανόνες που ισχύουν στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
 
Το δυσάρεστο όμως για αυτούς ήταν πως και η συγκεκριμένη διαφήμιση «κόπηκε» για τον ίδιο ακριβώς λόγο και πλέον οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας καλούνται να παρουσιάσουν ένα νέο κλιπ που να είναι σύμφωνο με τους νόμους που έχουν θεσπιστεί.