Το New School Edition της Icon 4x4 είναι ένα «restomod» Chevrolet Thriftmaster του 1952, το οποίο διατηρεί την αρχική του αισθητική, προσφέροντας σύγχρονες ανέσεις.
Η αμερικάνικη Icon 4x4 παίρνει στα χέρια της ένα Chevrolet Thriftmaster του 1952 και δημιουργεί το New School Edition, ένα «restomod» Pick-Up 440 ίππων το οποίο κάτω από την αυθεντική αισθητική του, καταφέρνει να κρύψει μια σειρά από σύγχρονες ανέσεις.
Restomod μετατροπή του Chevrolet Thriftmaster του 1952
Η λευκή απόχρωση «Chalk White» φέρει την υπογραφή της Porsche!
Μία από τις σύγχρονες «τρέλες» στον κόσμο του αυτοκινήτου, είναι τα λεγόμενα «restomods» οχήματα τα οποία δεν είναι απλά αναπαλαιωμένα μοντέλα, αλλά κλασικά οχήματα του παρελθόντος στα οποία έχουν ενσωματωθεί χαρακτηριστικά και μέρη του παρόντος, καταφέρνοντας να συνδυάζουν τα καλύτερα δύο κόσμων.
Με ένα τέτοιο όχημα θα ασχοληθούμε σήμερα, με ένα Chevrolet Thriftmaster 3100 του 1952, στο οποίο έδωσαν νέα πνοή οι άνθρωποι της εταιρείας Icon 4x4 από το Λος Αντζελες. Το θρυλικό αυτό αμερικάνικο Pick-Up απέκτησε νέο όνομα (New School Edition) και δίχως να χάσει την αυθεντική του αισθητική, καταφέρνει να «κρύβει» ορισμένες σύγχρονες ανέσεις.
Παρόλο που, λοιπόν, που το Thriftmaster μοιάζει σαν να βγήκε από μία χρονοκάψουλα και να μεταφέρθηκε σήμερα ως είχε πριν από 70 χρόνια, ωστόσο ένα έμπειρο μάτι θα εντοπίσει διαφορές. Για παράδειγμα, το ξύλο καρυδιάς που καλύπτει την καρότσα χρησιμοποιεί την πανάρχαια ιαπωνική τεχνική «Γιακισούγκι» (Shu Sugi Ban) που συντηρεί την ξυλεία με το καψάλισμα του εξωτερικού της.
Επιπλέον, το αμάξωμα φέρει τη λευκή απόχρωση «Chalk White», η οποία προέρχεται από την παλέτα χρωμάτων της Porsche, με τη μορφή του οχήματος να αναβαθμίζεται από τις μαύρες πινελιές χρωμίου. Το όχημα πατάει σε σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι φέρουν σύγχρονα φρένα της Brembo.Συνέχεια του άρθρου >>>
Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι αυτές που δε φαίνονται
Μεγαλύτερες, όμως, είναι οι αλλαγές που δε φαίνονται με γυμνό μάτι. Αναλυτικότερα, το αμερικάνικο pick-up του παρελθόντος πατάει πάνω σε ένα χειροποίητο νέο πλαίσιο και διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, φέροντας ρυθμιζόμενα «coilover» αμορτισέρ. Επιπλέον, κάτω από το καπό συναντάμε τον V8 κινητήρα Chevy Performance E-Rod των 6,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 440 ίππων και ροπή 583 Nm, ενώ συνεργάζεται με ένα σύγχρονο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Στο εσωτερικό, συνεχίζονται οι μαύρες πινελιές χρωμίου του αμαξώματος. Η ταπετσαρία αποτελείται από ένα δέρμα κορυφαίας ποιότητας που έχει υποστεί μικρο-λείανση. Οι σύγχρονες ανέσεις είναι καλά κρυμμένες, καθώς ένα αρθρωτό, μονοκόμματο πάνελ στο ταμπλό, ανοίγει για να αποκαλύψει την οθόνη του multimedia συστήματος Pioneer 8600NEX. Υπάρχει ακόμα φωτισμός LED κάτω από τα καθίσματα και το ταμπλό, αλλά και μία κάμερα οπισθοπορείας.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο, όπου μας μιλάει ο ιδρυτής της Icon 4x4, Jonathan Ward, για το μοναδικό αυτό «σύγχρονο» Pick-Up: