Το Ford Ranger έχει την καλύτερη τιμή σε Leasing 4ετίας από όλα τα Pick-Ups (στη Ford Lease)
Πολλά έχουν γραφτεί αναφορικά με τις σημαντικές αναβαθμίσεις, την τροποποιημένη σχεδίαση, τον πληρέστερο εξοπλισμό, τις αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες και τη βελτιωμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια που η νέα γενιά του Ford Ranger θα προσφέρει.
Ωστόσο, για τον επαγγελματία πολλές
φορές, οι αριθμοί είναι αυτοί που έχουν αξία καθώς γνωρίζοντας τα ακριβή
τεχνικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος (π.χ. το ακριβές μήκος και πλάτος του χώρου
φόρτωσης), είναι σε θέση να… αποκωδικοποιήσει αν καλύπτει –επακριβώς- ή όχι τις
απαιτήσεις της χρήσης για την οποία το προορίζει.
Σε κάθε περίπτωση, με αφορμή
και των επίσημων ανακοινώσεων της Ford Motor Europe, σας αποκαλύπτουμε τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά
του νέου Ford Ranger που
σύντομα θα είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά.
Σύντομα μάλιστα θα είμαστε σε
θέση να σας ανακοινώσουμε και τον επίσημο τιμοκατάλογο του μοντέλου για την
χώρα μας καθώς και τα διάφορα επίπεδα του εξοπλισμού του.
Κινητήρες Euro5 με ισχύ 130, 160 και 200 ίππων
Η γκάμα μηχανικών συνόλων του
νέου Ranger θα
περιλαμβάνει δύο εκδόσεις ενός TDCi
πετρελαιοκινητήρα 2,2 λτ. με ισχύ 130 και 160 ίππων και έναν -5κύλινδρο-
πετρελαιοκινητήρα 3,2 λτ. με ισχύ 200 ίππων αντίστοιχα.
Η βασική επιλογή αφορά τον
πετρελαιοκινητήρα των 2,2λτ. με φίλτρο μικροσωματιδίων cDPF με σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR) που αποδίδει ισχύ 130 ίππων από τις 3.700 σ.α.λ. και
μέγιστη ροπή 330Nm από τις 1.500 – 2.500 σ.α.λ. Το
εν λόγω μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η έκδοση του εν λόγω κινητήρα
με μεταβλητή γεωμετρία τουρμίνας, θα αποδίδει ισχύ 160 ίππων στις 3.700 σ.α.λ.
και μέγιστη ροπή 385 Nm από τις 1.500
– 2.500 σ.α.λ. και τα συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Τέλος, ο TDCi πετρελαιοκινητήρας
των 3.198 κ.εκ. θα αποδίδει ισχύ 200 ίππων στις 3.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή
470 Nm από τις 1.500 – 2.750 σ.α.λ. ενώ θα συνδυάζεται με αυτόματο
ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής
στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας, η μέση κατανάλωση καυσίμου για τον
κινητήρα με ισχύ 160 ίππων ξεκινά από τα 6,5λτ./100 χλμ. για μεικτό κύκλο
κίνησης και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 171 g/km και μάλιστα
για τις 4x4 εκδόσεις του μοντέλου.
Αντίστοιχα, το κορυφαίο
μηχανικό σύνολο των 3,2λτ. εμφανίζει μέση κατανάλωση από 8,3 λτ./100χλμ. και
εκπομπές CO2 από 218 g/km.
Ωφέλιμο φορτίο έως 1.269 κιλά
Για τις εκδόσεις Single Cab του νέου Ranger, το μεικτό βάρος του οχήματος ανέρχεται στα 3.200 κιλά και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ορίζεται στα 1.269 κιλά αντίστοιχα.
Για τις εκδόσεις RAP Cab με την επιμηκυμένη καμπίνα
επιβατών, το μεικτό βάρος είναι επίσης 3,2t. ενώ το ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 1.230 κιλά.
Τέλος, για τις Double Cab εκδόσεις, με μεικτό βάρος 3,2τ. το
ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται, αναλόγως της έκδοσης του κινητήρα, από τα 1.033 – 1.098
κιλά.
Τέλος, όλες οι εκδόσεις του
νέου Ranger μπορούν
να έλξουν trailers χωρίς φρένα με βάρος έως
750 κιλά ενώ, για τα trailers με
φρένα, το μέγιστο βάρος που μπορεί να υποστηρίξουν κυμαίνεται –αναλόγως της έκδοσης-
από τα 1.800 – 3.500 κιλά.
Χώρος φόρτωσης με μήκος από 1.549 – 2.317 χλστ.
Το συνολικό μήκος αμαξώματος των εκδόσεων Single Cab ορίζεται στα 5.277 χλστ. ενώ για τις εκδόσεις RAP και Double Cab αυξάνεται στα 5.362 χλστ.
Το μεταξόνιο έχει μήκος 3.220
χλστ. και το πλάτος όλων των εκδόσεων ορίζεται στα 1.860 χλστ. ενώ, αναλόγως
του τύπου της καμπίνας, το μέγιστο ύψος του αμαξώματος κυμαίνεται από τα 1.800 –
1.815 χλστ.
Η ελάχιστη απόσταση του
οχήματος από το έδαφος ορίζεται στα 229 χλστ. (232 χλστ. στις εκδόσεις Double Cab) ενώ
το μέγιστο βάθος των υδάτινων εμποδίων που μπορεί να αντέξει ανέρχεται στα 800
χλστ. (600 χλστ. για τις εκδόσεις 4x2).
Σε όλες τις εκδόσεις
αμαξώματος, η γωνία προσέγγισης του αμαξώματος ανέρχεται στα 28 μοίρες, η γωνία
ράμπας στις 25 μοίρες και η γωνία αποχώρησης στις 28 μοίρες αντίστοιχα.
Σε ότι αφορά στις διπλοκάμπινες
εκδόσεις, οι επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων έχουν χώρο 902 χλστ. για
τα γόνατα τους και 975 χλστ. για το κεφάλι τους ενώ, το ωφέλιμο εσωτερικό
πλάτος της καμπίνας στο ύψος των ώμων ορίζεται στα 1.430 χλστ. αντίστοιχα.
Τέλος σε ότι αφορά στις διαστάσεις
του χώρου φόρτωσης, ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας, το μήκος ορίζεται στα
1.549 χλστ. (Double Cab), 1.847 χλστ. (RAP Cab) ή 2.317 χλστ. (Single
Cab) με το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων να διατηρείται
σταθερό στα 511 χλστ.
Το μέγιστο πλάτος του χώρου
φόρτωσης ανέρχεται στα 1.560 χλστ. (1.139 χλστ. μεταξύ των θόλων των πίσω
τροχών) ενώ, η απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το έδαφος ανέρχεται στα
835 χλστ. (724 χλστ. για τις εκδόσεις Single Cab 4x2).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr