Η εταιρεία Tokyo Ishikawajima Shipbuilding & Engineering, ο πρόγονος της Isuzu, κατασκεύασε το πρώτο φορτηγό, τύπου CP, το 1924 σε συνεργασία με την βρετανική Wolseley, βάζοντας ουσιαστικά τα θεμέλια για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κατά διάρκεια της δεκαετίας του ’20.
Από το 1926 (αρχή της περιόδου Showa) ξεκινά η παραγωγή δύο νέων μοντέλων σασί, ενός μικρού 1t. και ενός μεγάλου 2t. για χρήση στην κατασκευή φορτηγών και λεωφορείων προκειμένου η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί με καλύτερες προϋποθέσεις τα αμερικανικά εργοστάσια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δραστηριότητας της εταιρείας στη συγκεκριμένη περίοδο είναι το λεωφορείο «Sumida» του 1929 που διέθετε έναν βενζινοκινητήρα 2.720 κ.εκ. με απόδοση 40 ίππων!
Από την δεκαετία του ’30 εντείνονται οι προσπάθειες δημιουργίας ενός αμιγώς ιαπωνικού οχήματος, κατασκευασμένο 100% από εργοστάσιο της χώρας και προορισμένο να καλύψει 100% τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς.
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του υπουργείου εμπορίου και βιομηχανίας της Ιαπωνίας, σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν δύο νέοι τύποι φορτηγών, το «TX40» (2 τόνων) και το «TX35 (1,5 τόνων) που έμελλε να είναι τα πρώτα φορτηγά οχήματα των οποίων, όλα τα μέρη (μηχανικά, ηλεκτρικά κ.ο.κ.) ήταν «made in Japan».
Το 1933 ήταν η χρονιά που η Isuzu έβαλε τις βάσεις της αυτοδύναμης και ανεξάρτητης ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την παρουσίαση των συγκεκριμένων μοντέλων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr