To 1939, οι μηχανικοί της Isuzu καταπιάστηκαν με τη σχεδίαση ενός νέου, εξακύλινδρου, τετράχρονου, υδρόψυκτου κινητήρα που έφερε την ονομασία «DA40» o οποίος έμελλε να αποτελέσει τον… πρόγονο των σημερινών μηχανικών συνόλων της ιαπωνικής εταιρίας.
Με συνολική χωρητικότητα 5,1λτ., απόδοση ισχύος της τάξης των 85 ίππων στις 2.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 260 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποτέλεσε την βασική επιλογή των ιαπωνικών βιομηχανιών για πολιτική και στρατιωτική χρήση σε κάθε είδους οχήματα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του Ά40.
Με εντυπωσιακή αξιοπιστία, ο… αθάνατος αυτός κινητήρας, χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό του, με μικρές βελτιώσεις και τροποποιήσεις, παρέμεινε ως η βασική επιλογή σε μια τεράστια γκάμα οχημάτων και χρησιμοποιήθηκε έως και το 1982!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr