Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η 1η γενιά του Isuzu Faster Pick-Up που παρουσιάστηκε το 1972.

Η 2η γενιά του Faster κυκλοφόρησε σε παγκόσμιο επίπεδο ακόμη και με το λογότυπο αρκετών άλλων εταιρειών…

… όπως για παράδειγμα με το λογότυπο της Chevrolet με την ονομασία «LUV».

Η 3η γενιά του Isuzu Faster διατέθηκε και στην ελληνική αγορά ως «Campo» με το λογότυπο της Opel.

Η 2η γενιά των βαρέων φορτηγών «Giga».

Η Isuzu εδραιώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο

Μέσα στο έτος 1972 η Isuzu παρουσιάζει τη 1η κατά σειρά, γενιά του ελαφρού ημιφορτηγού (Pick-Up) με την ονομασία «Faster» ή αλλιώς «Isuzu KB», όπως το συγκεκριμένο μοντέλο έγινε πιο γνωστό και στην ελληνική αγορά.
Από το 1978 στην γκάμα του εν λόγω μοντέλου προστίθενται και εκδόσεις 4x4 ενώ οι επιλογές στους κινητήρες του περιλαμβάνουν ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1,6λτ. και έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0λτ.
Η παροιμιώδης αντοχή και αξιοπιστία των «KB» κέρδισε τους απανταχού επαγγελματίες και χαρακτηριστικό είναι πως στην Ελλάδα ακόμη μπορεί να συναντήσει κανείς σημαντικό αριθμό των εν λόγω… συλλεκτικών μοντέλων.
Η δεύτερη γενιά του Isuzu Faster ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το 1980 ενώ το 1988 λανσάρεται η 3η γενιά. Μάλιστα, αξίζει να αναφέρουμε πως το Isuzu KB – Faster 3ης γενιάς κυκλοφόρησε –και στην ελληνική αγορά- με το λογότυπο της Opel και την ονομασία «Campo».
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως, οι πετρελαϊκές κρίσεις της περιόδου 1973- 1979 ώθησαν τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες στην παραγωγή ολοένα και πιο αποδοτικών – οικονομικών κινητήρων δεδομένου ότι, η οικονομία καυσίμου άρχισε να αποτελεί μια από τις βασικότερες προτεραιότητες των πελατών τους.
Αποτελέσματα αυτού ήταν πως τα φορτηγά με ωφέλιμο φορτίο 10+ τόνων της Isuzu άρχισαν να εφοδιάζονται με νέους κινητήρες υψηλής ροπής και ιδιαίτερα περιορισμένης κατανάλωσης καυσίμου. Τα μηχανικά σύνολα «8PB1-T» και «6RA1-T» διέθεταν υπερτροφοδότη, intercooler, άμεσο ψεκασμό, πλήρη ηλεκτρονικό έλεγχο κ.ά., στοιχεία που τους διασφάλισαν παγκόσμιες πρωτίες στην κατηγορία τους.
Εν τω μεταξύ, έως και το 2012, δηλαδή ακόμη και μετά την 6η γενιά τους, τα ελαφρά φορτηγά «Elf» (N-Series) της Isuzu εξακολούθησαν να σπάνε όλα τα ρεκόρ πωλήσεων και μεριδίων αγοράς, παραμένοντας στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας από το 1970!
Το 2000 παρουσιάζεται η νέα σειρά βαρέων φορτηγών «Giga» η οποία, εκτός από τη νέα σειρά κινητήρων με τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Isuzu, ήταν η πρώτη που διέθετε μονόδρομη ψύξη στο EGR, γεγονός που διασφάλιζε σημαντική μείωση ρύπων και εκπομπών μικροσωματιδίων, μια πατέντα που αποτέλεσε τη βάση για τις αντίστοιχες τεχνολογίες που υιοθέτησε το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ωστόσο, τα σημαντικά νέα αφορούσαν το 2002, μια χρονιά – κλειδί για την Isuzu καθώς επανήλθε στο διεθνές προσκήνιο με την παρουσίαση της 4η γενιάς ενός ελαφρού ημιφορτηγού της (Pick-Up).
Η ονομασία του εν λόγω μοντέλου ήταν «D-Max» και κατάφερε να έχει άμεσο αντίκτυπο σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ συνεχίζει να διατηρείται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η ιαπωνική εταιρεία.
Μέσα σε μια 10ετία, το Isuzu D-Max, εφοδιασμένο με διάφορους κινητήρες diesel με χωρητικότητα από 2,4 – 3,6 ίππους και απόδοση έως 211 ίππων, αναλόγως των προδιαγραφών και των απαιτήσεων των κατά τόπους αγορών, εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα ελαφρά επαγγελματικά της κατηγορίας του και στο σήμα κατατεθέν της Isuzu παγκοσμίως.
Μέσα στο 2012, ήταν η σειρά της τρέχουσας γενιάς του Isuzu D-Max να… ταράξει τα νερά της παγκόσμιας αυτοκίνησης καθώς εμφάνισε χαρακτηριστικά που ο ανταγωνισμός υιοθέτησε αρκετά χρόνια μετά όπως ο εξαιρετικός πετρελαιοκινητήρας με μέση κατανάλωση κάτω από 7,5λτ./100χλμ. αλλά και ο πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας. 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Isuzu - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ