Rally Dakar 2025: Τέταρτος «τιμονιέρης» ο Mattias Ekstrom για τη Ford
Ονέος πίνακας οργάνων εφοδιάζεται με μια εύγχρωμη οθόνη στο κέντρο του ενώ πολλαπλές από τις λειτουργίες του οχήματος είναι προσβάσιμες από ειδικά χειριστήρια, ενσωματωμένα στο νέο τιμόνι. Σε ότι αφορά στη σχεδίαση του ταμπλό, αξίζει να αναφερθούμε στο έντονο διαχωρισμό της στο μέσο της κεντρικής κονσόλας σε δύο τμήμα (πάνω και κάτω) με αντίστοιχη διχρωμία στις επενδύσεις.
Πέραν του επανασχεδιασμένου εσωτερικού των θυρών, αξίζει να αναφέρουμε τα 25λτ. χωρητικότητας που απαντώνται μόνο στο ταμπλό, με ανοικτούς χώρους στο πάνω μέρος και ειδικές λύσεις όπως π.χ. οι δύο θήκες για μπουκάλια στο κάτω μέρος του ταμπλό (δίπλα στις πόρτες), την αναδιπλούμενη έξτρα ποτηροθήκη μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων κ.ο.κ.
Τα καθίσματα είναι πιο αναπαυτικά χάρη στις αλλαγές τόσο στην δομή όσο και στα αφρώδη υλικά και τις επενδύσεις τους ενώ υποδοχές USB και παροχές ρεύματος εδράζονται στο πάνω μέρος του ταμπλό (μπροστά από τον οδηγό) καθώς επίσης και δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων.
Τέλος, το νέο Transit Custom θα είναι διαθέσιμο με οθόνες 4 ή 8 ιντσών για το σύστημα «SYNC 3» που μεταξύ τον έλεγχο με φωνητικές εντολές στο ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης ή τα συνδεδεμένα smartophones.
Το SYNC 3 είναι συμβατό με Apple CarPlay ή Android Auto ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε το σύστημα «MyFord Dock», μια ιδανική βάση για την στήριξη – φόρτιση εντός smartphone, ενός εξωτερικού συστήματος πλοήγησης κ.ο.κ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr