Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Νέος κινητήρας με μονό ή διπλό turbo…

12.142 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2019)

Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στα μηχανικά μέρη του νέου Ranger είναι η αντικατάσταση των υπαρχόντων κινητήρων από τον νέο πετρελαιοκινητήρα EcoBlue των 2,0λτ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας και μια (την κορυφαία) με διπλό turbo με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Σε ότι αφορά στην κορυφαία έκδοση των 213 ίππων, αξίζει να αναφέρουμε πως εφοδιάζεται με τεχνολογία «Bi-turbo» (turbo υψηλής πίεσης υπερπλήρωσης με μεταβλητή γεωμετρία και ένα επιπλέον με σταθερή γεωμετρία και λειτουργία χαμηλής πίεσης). Σε αυτό το σημείο δε, αξίζει να αναφέρουμε πως, η κορυφαία εκδοχή του EcoBlue των 2,0λτ., αποδίδει 13 ίππους περισσότερους και +30Nm ροπής σε σχέση με τον πετρελαιοκινητήρα των 3,2λτ. που αντικαθιστά! Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις του νέου πετρελαιοκινητήρα εμφανίζουν αυξημένη ροπή και πιο άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους.