Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στις 18 Μαΐου 2021, ένα ηλεκτροκίνητο MAN Lion`s City E τέθηκε σε δοκιμαστική 24ώρη λειτουργία στο Μόναχο.

Σε ρεαλιστικές συνθήκες, το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο, κατάφερε να διανύσει 550,8 χλμ. δίχως φόρτιση, μια τιμή υπερδιπλάσια της εργοστασιακής.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει τις μπαταρίες του Volkswagen Group και υπόσχεται πως η αυτονομία του θα είναι της τάξης των 270 χλμ., ανεξαρτήτως συνθηκών, σε όλη τη διάρκεια ζωής των μπαταριών.

Οι δοκιμές διήρκησαν 24 ώρες και έλαβαν χώρα σε ανοιξιάτικες, ιδανικές συνθήκες και σε ό,τι αφορά στην τοπογραφία.

Το Lion`s City E συμμετείχε σε ένα πραγματικό δρομολόγιο, σταμάτησε σε κάθε στάση και ανοιγόκλεισε τις πόρτες του, ενώ χρησιμοποιήθηκαν βάρη για την προσομοίωση των επιβατών.

Η επίδοση του ηλεκτρικού ΜΑΝ φέρει την επίσημη πιστοποίηση της TUV SUD.

MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.

8.620 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2021)

Για 24 ώρες πραγματοποίησε δρομολόγια στο Μόναχο το ηλεκτρικό MAN Lion`s City E και δίχως να χρειαστεί φόρτιση, διένυσε σε ρεαλιστικές συνθήκες λίγο πάνω από 550 χλμ., εμφανίζοντας υπερδιπλάσια αυτονομία από αυτή που έχει στα «χαρτιά».

Την περασμένη Τρίτη, 18 Μαΐου 2021, ένα ηλεκτροκίνητο MAN Lion`s City E τέθηκε σε δοκιμαστική 24ώρη λειτουργία, στις γραμμές 176 και X80 που διαχειρίζεται η εταιρεία δημόσιων μεταφορών του Μονάχου, MVG. Σε ρεαλιστικές συνθήκες, το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ, κατάφερε να διανύσει 550,8 χλμ. δίχως να χρειαστεί να μπει στην πρίζα. Η παραπάνω επίδοση εντάσσεται στο πρότζεκτ «MAN eBus Efficiency Run» και φέρει την επίσημη πιστοποίηση της TUV SUD.
 
Αξίζει να τονιστεί πως μια αυτονομία της τάξης των 550 χλμ., επιτρέπει στο ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ να ανταποκριθεί δίχως πρόβλημα, στις απαιτήσεις και τα χαρακτηριστικά του 99% των δρομολογίων που πραγματοποιούν οι πελάτες της γερμανικής εταιρείας. Μάλιστα, σύμφωνα με μια ανάλυση που πραγματοποίησαν σε 1.325 διαδρομές οι ειδικοί της MAN Transport Solutions, ακόμα και μια αυτονομία επιπέδου 400 ή 300 χλμ., είναι αρκετή για το 98% και το 89% των περιπτώσεων, αντίστοιχα.
 
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη δοκιμή του Μονάχου, η ομάδα του «MAN eBus Efficiency Run», έδωσε μεγάλη προσοχή ώστε οι συνθήκες να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές. Ως αποτέλεσμα, το MAN Lion`s City E συμμετείχε σε ένα πραγματικό δρομολόγιο, σταμάτησε σε κάθε στάση, άνοιξε τις πόρτες του και τις έκλεισε ξανά. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκαν βάρη για την προσομοίωση της μέσης χρήσης από τους επιβάτες. «Οδηγήσαμε μερικώς φορτωμένοι σε θερμοκρασίες όπως αυτές που υπάρχουν την άνοιξη, σε μια σχετικά επίπεδη αστική –περιαστική διαδρομή, συνθήκες που σίγουρα ήταν ιδανικές, δήλωσε ο Επικεφαλής του τμήματος Product Marketing Bus, Heinz Kiess, ο οποίος δεν παρέλειψε να συμπληρώσει: «Ωστόσο, μια απόσταση 550 χιλιομέτρων είναι κάτι παραπάνω από πειστικό αποτέλεσμα και αντικατοπτρίζει τη θετική εμπειρία πολλών από τους πελάτες μας που ήδη χρησιμοποιούν ή έχουν δοκιμάσει το MAN Lion`s City E».
 
Υπενθυμίζεται, πως το ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει τις εξελιγμένες μπαταρίες του Volkswagen Group, η προηγμένη διαχείριση θερμοκρασίας των οποίων, εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο απόδοσης, ανεξάρτητα από την εποχή του χρόνου. Έτσι, το Lion`s City E υπόσχεται πως η αυτονομία του θα είναι της τάξης των 270 χλμ., σε όλη τη διάρκεια ζωής των μπαταριών. «Η αποδοτικότητα του MAN e-bus απέδειξε εντυπωσιακά ότι κάτω από βέλτιστες καθημερινές συνθήκες, η αυτονομία μπορεί να είναι πολύ πάνω από τα 270 χιλιόμετρα», τόνισε ο Heinz Kiess.