ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στο εργοστάσιο της ΜΑΝ στην Πολωνία, παράγεται το ηλεκτρικό αστικό LionΆs City E των 12 μέτρων.

Στο πρώτο εξάμηνο του 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή και του 18μετρου LionΆs City 18 E.

Όλα τα λεωφορεία φεύγουν από το εργοστάσιο του Σταραχοβίτσε με μια επένδυση καταφόρησης, προσφέροντας υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία.

Για να εξασφαλίσει το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας στο Σταραχοβίτσε, η ΜΑΝ επένδυσε σε υπερσύγχρονα συστήματα παραγωγής και σε καλά εκπαιδευμένο, εξειδικευμένο προσωπικό.

Ηλεκτρικό MAN Lions City E (+vid)

9.839 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2020)

Ξεκίνησε η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού λεωφορείου Lions City E των 12 μέτρων, στο εργοστάσιο της MAN που βρίσκεται στην πόλη Σταραχοβίτσε της Πολωνίας. Τα πρώτα λεωφορεία θα παραδοθούν στην εταιρεία δημόσιων μεταφορών VHH από το Αμβούργο, που έχει παραγγείλει συνολικά 17 μονάδες του λεωφορείου, ενώ η παραγωγή του αρθρωτού μοντέλου των 18 μέτρων, Lions City 18 E, θα αρχίσει έξι περίπου μήνες αργότερα, στο πρώτο μισό του νέου έτους.
Η παράδοση των πρώτων ηλεκτρικών λεωφορείων της ΜΑΝ στην πόλη του Αμβούργου μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς εκεί στα τέλη του περασμένου έτους, είχαν δοθεί οι δύο πρώτες μονάδες προ-παραγωγής του οχήματος προς δοκιμή. Εκτός από τη Γερμανία, δοκιμές του 12μετρου ηλεκτρικού ΜΑΝ πραγματοποιήθηκαν ακόμα στην Ισπανία, στο Βέλγιο, στην Ολλανδία και στη Γαλλία. Ειδικά στις δοκιμές που έλαβαν χώρα στο Μπανταχόθ της Ισπανίας, το ηλεκτρικό λεωφορείο λειτουργούσε σε θερμοκρασίες άνω των 35 οC και εντούτοις κατάφερε να ολοκληρώσει μια πλήρη βάρδια 16 ωρών, καλύπτοντας ολόκληρη τη διαδρομή μήκους 284 χλμ. Η επίδοση αυτή του Lions City E είναι ανώτερη και από τα εργοστασιακά νούμερα που δίνει η ΜΑΝ, κάνοντας λόγο για αυτονομία από 200 έως και 270 χλμ. (ιδανικά), καθόλη τη διάρκεια ζωής των μπαταριών.
Νωρίτερα, οι μηχανικοί της ΜΑΝ είχαν δοκιμάσει το ηλεκτρικό λεωφορείο στον Αρκτικό Κύκλο, στους -30 οC, προκειμένου να διαπιστώσουν το πώς συμπεριφέρεται στο ακραίο ψύχος. Κατόπιν τούτου, δεν προκαλεί εντύπωση που ένας ακόμα πελάτης που θα παραλάβει το Lions City E, είναι ο μεγαλύτερος bus-operator της Σκανδιναβίας, Nobina Sverige AB, ο οποίος έχει παραγγείλει 22 λεωφορεία για να τα βάλει σε λειτουργία στο Μάλμε της Σουηδίας.
Για να είναι σε θέση η ΜΑΝ να ανταποκριθεί στην παραγωγή του ηλεκτρικού Lions City E, η οποία λαμβάνει χώρα σε μία γραμμή -πλάι στις συμβατικές εκδόσεις του οχήματος- έπρεπε να επανεκπαιδεύσει περίπου 3.500 άτομα και να επανασχεδιάσει πολλές διαδικασίες στο εργοστάσιο της Πολωνίας, όπου μόνο πέρυσι κατασκευάστηκαν περισσότερα από 2.300 ολοκληρωμένα λεωφορεία και περίπου 1.400 σασί, τα οποία παραδόθηκαν σε συνεργαζόμενους αμαξοποιούς.
Κλείνοντας, υπενθυμίζεται πως το μήκους 12 μέτρων MAN Lions City E, ανάλογα με την έκδοση, μπορεί να μεταφέρει έως και 90 επιβάτες. Στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί κεντρικά ένας ηλεκτροκινητήρας με σταθερή απόδοση 160 kW (215 hp), μέγιστη απόδοση έως 270 kW (362 hp) και μέγιστη ροπή στρέψης 2.100 Nm. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παίρνει ενέργεια από έξι συστοιχίες μπαταριών λιθίου, οι οποίες έχουν χωρητικότητα 480 kWh και αν συνδεθούν με DC ταχυφορτιστή ισχύος 150 kW, «γεμίζουν» σε λιγότερο από τρεις ώρες.
Στα video που ακολουθούν μπορείτε να δείτε περισσότερα για το νέο, ηλεκτροκίνητο, αστικό λεωφορείο της MAN Truck & Bus
 
 

Παράλληλα, στο video που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε την 18μετρη, αρθρωτή, έκδοση του.