Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

  • ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!
  • ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!
  • ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!
  • ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!
  • ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!
  • ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

ΜΑΝ: Στους δρόμους το 1ο αυτόνομο φορτηγό της!

1.554 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2024)

- Η MAN Truck & Bus έγινε η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία με άδεια δοκιμών επιπέδου 4
-Περίπου 10 χιλιόμετρα διένυσε το δοκιμαστικό φορτηγό
- Προβάλλεται ως η ιδανική απάντηση στην έλλειψη περίπου 100.000 οδηγών φορτηγών από τους δρόμους

Η MAN Truck & Bus έγινε η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία με άδεια δοκιμών επιπέδου 4

Τον τιμητικό τίτλο του πρώτου κατασκευαστή επαγγελματικών οχημάτων που έστειλε ένα φορτηγό αυτόνομης οδήγησης σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο, κατέκτησε η MAN, παρουσία μάλιστα του υπουργού Μεταφορών της Γερμανίας, Volker Wissing, αλλά και του CEO της MAN, Alexander Vlaskamp, οι οποίοι επέβαιναν πάνω στο όχημα.
Συγκεκριμένα, η MAN Τruck & Bus έγινε η πρώτη εταιρεία που απέσπασε άδεια δοκιμών επιπέδου 4, με τον Γερμανό υπουργό να τονίζει πως: «Η πρώτη δοκιμαστική οδήγηση επιπέδου 4 ενός αυτόνομου φορτηγού σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο αποδεικνύει ότι η Γερμανία έχει λάβει ηγετική θέση στην Ευρώπη με το νόμο για την αυτόνομη οδήγηση. Στόχος μας είναι να γίνουμε η κορυφαία αγορά για την αυτοματοποιημένη και συνδεδεμένη οδήγηση».

Περίπου 10 χιλιόμετρα διένυσε το δοκιμαστικό φορτηγό

Πιο αναλυτικά, το δοκιμαστικό φορτηγό της MAN διένυσε περίπου 10 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο Α9 της Γερμανίας, ανάμεσα στους κόμβους Allershausen και Fürholzen, δείχνοντας έτσι το… μέλλον στο μείζον ζήτημα της μεταφοράς μεγάλου όγκου των εμπορευματικών μεταφορών - ιδίως εκείνων που προορίζονται για τις αποθήκες μεγάλων πολυκαταστημάτων.   
Τα νέα δεδομένα, συνεπώς, έρχονται να φέρουν την αλλαγή σε όσα γνωρίζαμε, καθώς τα φορτηγά αυτόνομης οδήγησης εξασφαλίζουν τη διαρκή παρουσία των οχημάτων στο δρόμο, ενώ την ίδια ώρα είναι εξαιρετικά αποδοτικά σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση και την ασφάλεια στην οδήγηση, δίχως να χρειάζονται διαλείμματα ή τυχόν παρεκκλίσεις από το πρόγραμμα.
Αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις, ο διευθύνων σύμβουλος της MAN Truck & Bus, Alexander Vlaskamp, δήλωσε ότι: «Σήμερα κάνουμε άλλο ένα μεγάλο βήμα προς τα αυτόνομα εμπορικά οχήματα, το δεύτερο μεγάλο μελλοντικό πεδίο μαζί με τη μετάβαση σε οχήματα δίχως CO2 (διοξείδιο του άνθρακα). Φέτος, πραγματοποιούμε αρχικά δοκιμές με πρωτότυπα οχήματα στον αυτοκινητόδρομο. Περαιτέρω έργα από κόμβο σε κόμβο θα ακολουθήσουν από το 2025. Κάνουμε έτσι το επόμενο αναπτυξιακό βήμα προς τη σειριακή παραγωγή αυτόνομων φορτηγών προς το τέλος της δεκαετίας».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Προβάλλεται ως η ιδανική απάντηση στην έλλειψη περίπου 100.000 οδηγών φορτηγών από τους δρόμους

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών από τους δρόμους είναι ένα από τα καίρια ζητήματα στα οποία έρχονται να δώσουν λύση τα φορτηγά αυτόνομης οδήγησης. Κι αυτό, γιατί υπολογίζεται ότι μόνο στη Γερμανία υπάρχει έλλειψη της τάξεως των 100.000 περίπου ατόμων. Εκτός αυτού, τα φορτηγά αυτόνομης οδήγησης υπολογίζεται πως θα περιορίσουν τα λειτουργικά κόστη κατά 10 – 15 %, κάνοντας έτσι πράξη το μακρόπνοο σχέδιο της MAN για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης.
Από το 2017 έως το 2019, άλλωστε, η ΜΑΝ ανέπτυξε και δοκίμασε φορτηγά με ηλεκτρονική σύζευξη σε ένα κοινό έργο έρευνας και ανάπτυξης με την DB Schenker, ενώ υπολογίζεται πως περίπου 500 μηχανικοί της ΜΑΝ και της TRATON GROUP προωθούν την αυτόνομη οδήγηση, έχοντας ήδη κατοχυρώσει πάνω από 133 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.