Η μόδα με τα ηλεκτροκίνητα pick-up δεν είναι κάτι καινούργιο, αφού όλο και περισσότερες εταιρείες μπαίνουν στο «παιχνίδι», με πιο πρόσφατη τη Maxus που αποκάλυψε το δικό της ηλεκτροκίνητο τετρακίνητο pick-up GST.
Αυτό είναι το Maxus GST με τα 1000 άλογα και τα 14.000 Nm ροπής
Η
Maxus παρουσίασε τον δικό της αντιπρόσωπο σε αυτήν την κατηγορία, με ένα μοντέλο που μπορεί να τα βάλει στα ίσα με το
αντίστοιχο Hummer EV, το οποίο εντυπωσιάζει με την θηριώδη εμφάνιση και τις επιδόσεις του στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Το πρωτότυπο μοντέλο που αποκαλύφθηκε φέρει το όνομα
Maxus GST και βασίζεται σε ένα ενιαίο αμάξωμα καρότσας-καμπίνας και ένα
τετρακίνητο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, ήτοι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες σε κάθε τροχό. Το σύνολο των μοτέρ αποδίδει περί τους
1000 ίππους (746 kW) και την ασύλληπτη
ροπή των 14.000 Nm, κάτι που προσδίδει στο
ηλεκτρικό pick-up επιδόσεις επιτάχυνσης αντίστοιχες supercar, με
3 δλ. να χρειάζονται για το
0-100 χλμ./ώρα.
Αυτονομία 1000 χλμ. & λειτουργία «αυτόματης διαφυγής παντός εδάφους»
Σύμφωνα με την εταιρεία, το
Maxus GST διαθέτει μία μπαταρία ημιστερεάς κατάστασης, η οποία διαθέτει κατασκευή από κυψέλη σε πλαίσιο, προσφέροντας
αυτονομία που αγγίζει τα
1.000 χλμ. Επιπλέον, μία
λειτουργία V2L 11 kW επιτρέπει την τροφοδότηση μικρών ηλεκτρικών συσκευών. Μεταξύ άλλων, διαθέτει λειτουργία περιστροφής ρεζερβουάρ, καθώς και
ανάρτηση αέρα με διαδρομή 400 mm,
12 λειτουργίες εδάφους και κάτι που η
Maxus αποκαλεί
λειτουργία αυτόματης διαφυγής παντός εδάφους. Σχετικά με αυτό, το όχημα αξιοποιεί ένα σύνολο από αισθητήρες που ανιχνεύουν το έδαφος σε εμβέλεια έως και 50 μέτρων μπροστά από το όχημα.
Φουτουριστική σχεδίαση και Hi-Tech υπόβαθρο
Αφήνοντας τα τεχνικά και περνώντας στο αισθητικό κομμάτι, το
Maxus GST υιοθετεί μία νέα σχεδιαστική γλώσσα για τη μάρκα, την οποία η μάρκα ονομάζει «
νέα ηλεκτρισμένη θωράκιση». Στο εσωτερικό, υπάρχουν περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία που αποδεικνύουν τον φουτουριστικό χαρακτήρα του οχήματος, συμπεριλαμβανομένου ενός τιμονιού αεροπορικού τύπου και μία
τεράστια οθόνη infotainment – πίνακα οργάνων που διατρέχει το ταμπλό.
Με 5η θύρα στην καρότσα και συρόμενα πίσω καθίσματα
Ωστόσο, οι
«suicide doors» αναδιπλούμενες πόρτες καθώς και η έλλειψη κολόνας Β, πιθανώς να μην περάσουν στο όχημα παραγωγής, όπως και η παρουσία του περιστρεφόμενου καθίσματος του συνοδηγού. Αυτό όμως που σίγουρα θα δούμε, είναι μία
5η θύρα μεταξύ καμπίνας και καρότσας, η οποία θα ανοίγει και θα παρέχει πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από το χώρο φόρτωσης. Επιπλέον, η
Maxus υπόσχεται πως τα
πίσω καθίσματα μπορούν να περιστραφούν κατά 180 μοίρες και να «γλιστρούν» στην καρότσα, ιδανική λειτουργία για δραστηριότητες όπως ψάρεμα.