Euro NCAP: Τα καλύτερα & τα χειρότερα Vans σε ασφάλεια!
VW Caddy Van VS Opel Combo Cargo: Που κερδίζουν – που χάνουν τα 2 Μικρά Vans
Κατά τη διάρκεια της πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης, η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε σταθερή. Οι ενδείξεις στα ανδρείκελα έδειξαν καλή προστασία για τα γόνατα και τους μηρούς τόσο του οδηγού, όσο και του συνοδηγού. Στις μετωπικές προσκρούσεις παρατηρήθηκε οριακή προστασία για τον θώρακα και τον λαιμό του οδηγού, ωστόσο καλή ήταν η προστασία των υπολοίπων περιοχών του σώματος του. Αντίστοιχα καλή ήταν και η προστασία των πίσω επιβατών (δεδομένου ότι επρόκειτο για την επιβατική έκδοση του μοντέλου). Κατά την πλευρική πρόσκρουση του οχήματος, η προστασία του σώματος του οδηγού ήταν επίσης καλή ενώ επαρκής ήταν και η προστασία του θώρακα του οδηγού στην πιο ακραία περίπτωση πρόσκρουσης σε στύλο. Το ίδιο καλή ήταν και η απόδοση των συστημάτων συγκράτησης (ζώνη ασφαλείας και προσκέφαλο) για τον αυχένα των επιβατών στην περίπτωση πρόσκρουσης με το πίσω μέρος του οχήματος. Τέλος, το σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB: Autonomous Emergency Braking) που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος, συμβάλλει θετικά στην περαιτέρω μείωση των πιθανοτήτων πρόσκρουσης με το εμπρός ή το πίσω τμήμα του αμαξώματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr