Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο VW Amarok αναμένεται να λανσαριστεί επίσημα στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το τέλος του προσεχούς Σεπτεμβρίου.

Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του, θα είναι ο νέος V6 πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. …

… που θα αποδίδει ισχύ 163, 204 ή 224 ίππων με μέγιστη ροπή έως και 550 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.

Με έως 224hp το νέο Amarok

1.997 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2016)

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε επίσημα η Volkswagen, η νέα γενιά του Amarok θα εφοδιάζεται με έναν 3,0λιτρο, V6, πετρελαιοκινητήρα με απόδοση από 163 – 224 ίππους!

Με βάση την επίσημη ανακοίνωση της Volkswagen, η νέα γενιά του Amarok που θα λανσαριστεί επίσημα στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το τέλος του Σεπτεμβρίου του 2016, θα εφοδιάζεται με έναν, νέο, V6, πετρελαιοκινητήρα TDI, 3,0λτ. που θα αποδίδει ισχύ έως και 224 ίππων!

Συγκεκριμένα, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο είναι χωρητικότητας 2.967 κ.εκ. και θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 163, 204 και 224 ίππων. Παράλληλα, η μέγιστη τιμή της ροπής του, που ανέρχεται έως και στα 550 Nm(!), θα είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ. και είναι αυξημένη κατά 130 Nm σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Μέσω της εξαιρετικής συνεργασίας του εν λόγω υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια (8 σχέσεων), διασφαλίζεται η μείωση των κραδασμών και του παραγόμενου θορύβου κατά τη λειτουργία του ενώ, παρά τον αυξημένο κυβισμό του, ο νέος V6 κινητήρας αποδεικνύεται… ολιγαρκής σε καύσιμο και με περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του κατασκευαστή, η έκδοση των 224 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 7,6λτ./100χλμ. ενώ, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 199 g/km.

Φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε πως καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του.

Το νέο VW Amarok θα προσφέρεται με τρεις επιλογές ως προς το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και πιο συγκεκριμένα:

Παραδοσιακή» μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς

-Σύστημα 4κίνησης «4MOTION» με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και κατεπιλογή μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων

-Μόνιμη 4κίνηση με διαφορικό τύπου «Torsen» και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Σε ότι αφορά στο σύστημα διεύθυνσης, η Volkswagen θα προσφέρει το σύστημα «Servotronic» στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Amarok στην ΕΕ ενώ, οι εκδόσεις με ισχύ 224 ίππων θα εφοδιάζονται με δισκόφρενα 17 ιντσών στους εμπρός τροχούς και 16 ιντσών στους πίσω αντίστοιχα.

Όπως έχουμε προαναφέρει, το νέο Amarok θα έχει μήκος αμαξώματος της τάξης των 5,25μ. και πλάτος 2,23μ. (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών) ενώ, η σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού έχει τροποποιηθεί.

Οι βασικές εκδόσεις του μοντέλου για τις διάφορες αγορές της ΕΕ θα φέρουν την ονομασία «Amarok Aventura» και θα εφοδιάζονται με ένα ειδικό roll-bar στο πάνω μέρος του χώρου φόρτωσης (στην ένωση του με την καμπίνα των επιβατών), βαμμένου στο χρώμα του αμαξώματος.

Φυσικά, οι επιλογές αναφορικά με τον εξοπλισμό του νέου Amarok θα είναι πολλαπλές και θα περιλαμβάνουν ειδικά καλύμματα και επενδύσεις του εσωτερικού του χώρου φόρτωσης κ.ο.κ.

Αν και προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί συγκεκριμένα στοιχεία αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις μεταφορικές δυνατότητες και τις διαστάσεις του νέου Amarok, η VW αναφέρει πως ανάλογα με την έκδοση του, το ωφέλιμο φορτίο θα υπερβαίνει τον έναν τόνο ενώ η ελκτική ικανότητα του θα φτάνει ακόμη και τους 3,5t. για trailers με φρένα.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως στον εξοπλισμό των –βασικών- εκδόσεων «Aventura» του νέου γερμανικού Pick-Up θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στοιχεία όπως τροχοί 20 ιντσών καθώς και προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα Automatic Post-Collision Braking System, Park Distance Control με κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς bi-xenon με λυχνίες LED κ.ο.κ.