Η Scania συστήνει ρομπότ για last mile διανομές!
Βραβείο βιώσιμης λύσης για το Touring LBG/LNG της Scania!
Scania ProDriver: Ψηφιακό «φροντιστήριο» για την εξέλιξη των οδηγών!
Αναφερόμαστε στο πρόγραμμα «Gavle Electric Road» που ξεκινά μέσα στον προσεχή Φεβρουάριο με κονδύλια ύψους 8,1 εκ. ευρώ να προέρχονται από την Πολιτεία ενώ, άλλα 5,1 εκ. ευρώ θα συνεισφέρει η επιχειρηματική κοινότητα και η περιφέρεια του Gavleborg, όπου και θα διεξαχθούν οι δοκιμές.
Ουσιαστικά το εν λόγω
πρόγραμμα προβλέπει στην δοκιμή και καταγραφή των πλεονεκτημάτων χρήσης
ηλεκτροκίνητων φορτηγών σε μια συγκεκριμένη διαδρομή στην οποία, τα εν λόγω
οχήματα θα είναι σε θέση να φορτίζονται καθοδόν από ειδικές καλωδιώσεις που
εδράζονται σε κολώνες, όπως δηλαδή και τα τρόλεϊ που κυκλοφορούν στους ελληνικούς
δρόμους.
Ωστόσο η διαφορά των νέων αυτών
οχημάτων που έχει εξελίξει η Scania και θα
δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, εστιάζεται στο ότι εφοδιάζονται με
υβριδικό σύστημα κινητήρων (ηλεκτροκινητήρας & κινητήρας εσωτερικής
καύσης), γεγονός που τους επιτρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν και στα σημεία
που δρομολογίου όπου δεν υπάρχει παροχή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω υποδομών.
Με βάση και τη δέσμευση της Σουδικής
κυβέρνησης για πλήρη αποδέσμευση των κρατικών οχημάτων της σκανδιναβικής χώρας
από τα ορυκτά καύσιμα έως το 2030, η Scania έχει αρχίσει τις πιλοτικές
δοκιμές, τέτοιου είδους ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε συνεργασία με την εταιρεία Siemens, από το 2013.
Η νέα αυτή φάση του προγράμματος
αφορά στην πιλοτική δοκιμή των συγκεκριμένων φορτηγών της εταιρείας σε
πραγματικές συνθήκες χρήσης, σε μια διαδρομή που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τον Ευρωπαϊκό
¶ξονα Ε16.
Τα οχήματα θα είναι σε θέση
να δέχονται την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την κίνηση τους
μέσω ειδικών «συλλεκτών» στην οροφή τους ενώ, στα σημεία του δρομολογίου όπου
αυτό δεν θα είναι εφικτό, θα μπορούν να κινηθούν χάρη στο υβριδικό σύστημα
κινητήρων τους.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του
εν λόγω ερευνητικού προγράμματος, οι συνολικές εκπομπές ρύπων των εν λόγω οχημάτων
υπολογίζεται πως θα είναι μειωμένες κατά 80% - 90% σε σχέση με τις αντίστοιχες
των συμβατικών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr