Από το 2025 η Magna θα είναι σε θέση να μετατρέψει τα συμβατικά LCVs σε ηλεκτρικά.
Μετατρέποντας το Pick-Up σε ηλεκτρικό
Από το 2025 η εταιρεία Magna θα βγάλει στην αγορά το «EtelligentForce», ένα σύστημα που μετατρέπει εύκολα και γρήγορα τα συμβατικής τεχνολογίας Pick-Up και λοιπά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, σε πανίσχυρα ηλεκτρικά εργαλεία δουλειάς.
Εύκολα & γρήγορα κάντε το επαγγελματικό σας όχημα ηλεκτρικό!
- Σύστημα «EtelligentForce» από την Magna
- Για Pick-Up & LCV από το 2025
- Απλή μετατροπή – ανάρτηση & φρένα τα ίδια
- Πίσω με ισχύ έως και 576 hp & μπροστά 241 hp
Η καναδική εταιρεία Magna International παρουσίασε μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης η οποία μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα και γρήγορα σε Pick-Up και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το εν λόγω 4WD σύστημα ονομάζεται «EtelligentForce» και χρησιμοποιεί τον ηλεκτρικό άξονα «eBeam» της Magna, ο οποίος αντικαθιστά τον εργοστασιακό δίχως μάλιστα να απαιτούνται τροποποιήσεις στα συστήματα ανάρτησης και πέδησης. Η έναρξη της παραγωγής προγραμματίζεται για το 2025 και προορίζεται για οχήματα ελκτικής ικανότητας έως και 6,5 τόνων.
Η Magna παρουσίασε το «EtelligentForce» πάνω σε ένα GMC Sierra 2500HD.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μια βιώσιμη εναλλακτική λύση
Η εταιρεία παρουσίασε το νέο τη προϊόν πάνω σε ένα GMC Sierra 2500HD το οποίο και μετέτρεψε σε ηλεκτρικό. Οι άνθρωποι της εταιρείας βρίσκονται σε επαφές με παράγοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας, υποσχόμενοι μια πιο φθηνή εναλλακτική λύση σε σχέση με την εξέλιξη νέων πλατφορμών και αρχιτεκτονικών, πάνω στις οποίες θα στηρίζονταν μελλοντικά ηλεκτρικά Pick-Up.
Προφανώς η λύση της Magna δεν αφορά κολοσσούς όπως η Ford και η General Motors που έχουν δημιουργήσει τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα προοπτική για άλλες μάρκες που έχουν μείνει πίσω στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης.
Εύκολη εγκατάσταση και υψηλές επιδόσεις
Σημαντική παράμετρος είναι πως το σύστημα EtelligentForce είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και ως τέτοιο μπορεί να τοποθετηθεί ακόμα και σε μοντέλα εταιρειών που έχουν ήδη εξελίξει τη δική τους πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων.
Το σύστημα της Magna μπορεί να τοποθετηθεί στον εμπρόσθιο άξονα αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 241 hp (180 kW) και ροπή 3.770 Nm. Η μονάδα που τοποθετείται στον πίσω άξονα εμφανίζει ισχύ 335-576 hp (250-430 kW), με τη ροπή να φτάνει μέχρι και τα 10.000 Nm.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »