Το Ford Ranger έχει την καλύτερη τιμή σε Leasing 4ετίας από όλα τα Pick-Ups (στη Ford Lease)
H Ford ξεκινάει να δέχεται παραγγελίες για τα νέα Ranger Wildtrak και Limited, με το νέας γενιάς Pick-Up να προσφέρεται σε 3 εκδόσεις ισχύος 170 – 240 ίππων και ροπής έως 600 Nm (με τον 3λιτρο, V6 κινητήρα), φέροντας πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Τόσο το Ranger Wildtrak όσο και το Ranger Limited (φωτό), θα είναι διαθέσιμα με το 2.0 EcoBlue diesel κινητήρα της Ford, με το 4κύλινδρο σύνολο να προσφέρει σε έκδοση με μονό ή διπλό turbo και ισχύ 170 ή 205 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυτό που έχει επιπλέον ενδιαφέρον, είναι πως στο πλαίσιο του λανσαρίσματος, η Ford δίνει στη δημοσιότητα ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά για το επερχόμενο Pick-Up της. Συγκεκριμένα, μαθαίνουμε πως η κορυφαία εκδοχή του νέου Ranger Wildtrak, η οποία θα φέρει τον 3λιτρο turbodiesel V6 κινητήρα της εταιρείας, θα εμφανίζει ισχύ 240 ίππων και ροπή 600 Nm.
Το σύνολο θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και με το νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, επιτρέποντας στο νέο Ford Ranger να προσφέρει ελκτική ικανότητα 3.500 κιλών. Σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP, η κατανάλωση ορίζεται στα 10,0-10,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 262-273 γρ./χλμ.
Από εκεί και πέρα, τόσο το Ranger Wildtrak όσο και το Ranger Limited, θα είναι διαθέσιμα με το 2.0 EcoBlue diesel κινητήρα της Ford. Το 4κύλινδρο σύνολο, στην έκδοση με μονό turbo έχει ισχύ 170 ίππων και συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η απόδοση ανεβαίνει στους 205 ίππους στην περίπτωση του bi-turbo 2λιτρου EcoBlue κινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με το προαναφερθέν 10άρι αυτόματο κιβώτιο.
Η κατανάλωση του 2.0 EcoBlue κινητήρα -ανάλογα με την έκδοση απόδοσης και το κιβώτιο που θα επιλεγεί- ξεκινάει από τα 8,2 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να εκκινούν από τα 215 γρ./χλμ., πάντα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Αξίζει να αναφερθεί, πως προσφέρονται έξι οδηγικά set-up προκειμένου να βελτιώνεται η συμπεριφορά του οχήματος τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Συγκεκριμένα, οι επιλογές Normal, Eco, Slippery, Mud/Ruts, Sand και -για τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο- Tow Haul. Οι εν λόγω λειτουργίες ρυθμίζουν όλες τις επιμέρους παραμέτρους, συμπεριλαμβανομένης της παροχής ισχύος, του ελέγχου πρόσφυσης, του ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας και των μοτίβων αλλαγής ταχυτήτων, για βελτιστοποίηση της απόδοσης στα διάφορα σενάρια οδήγησης.
Συνέχεια του άρθρου >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr