Παρά το γεγονός ότι οι διαστάσεις του αμαξώματος του παραμένουν εξαιρετικά συμπαγείς, το νέο Ford Transit Courier έχει να επιδείξει αυξημένο μήκος αμαξώματος και μεταξονίου έναντι του προκατόχου του καθώς και μεγαλύτερο ύψος. Παρόλα αυτά, ο συνολικός κύκλος στροφής του έχει μειωθεί κατά 20εκ.!
Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε αύξηση των διαστάσεων του χώρου φόρτωσης κατά 25% με την καρότσα να προσφέρει ωφέλιμο μήκος 1,8m (+182mm), ωφέλιμο πλάτος 1,53m (+47mm) και ύψος 1,25m (+9mm).
Χάρη στην ύπαρξη ενός ειδικού διαχωριστικού, το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης θα μπορεί να αυξηθεί στα 2,67m (+74mm) ενώ και ο ωφέλιμος όγκος είναι αυξημένος στα 2,9κ.μ. (+0,5κ.μ.) πλέον.
Με εξαίρεση το μέγιστο πλάτος της πλευρικής συρόμενης πόρτας (-73mm), βελτιωμένες είναι και οι διαστάσεις των θυρών. Παράλληλα, ο χώρος φόρτωσης θα είναι διαθέσιμος με επενδύσεις από πλαστικό ή ξύλο, με ειδικές πλαφονιέρες φωτισμού με λυχνίες LED ενώ έχουν προβλεφθεί και έξι συνολικά σημεία στερέωσης του φορτίου.
Mε το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 1,91 – 1,96t. (έναντι 1,78 – 1,81t. της προηγούμενης γενιάς), το νέο Transit Courier θα προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων βάρους από 531 – 539kg (έναντι 604kg του προκατόχου του). Ωστόσο, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν και μια έκδοση με ειδικά ελατήρια «dual rate» που θα προσφέρει αυξημένο ωφέλιμο έως και 854kg (+250kg έναντι του παλιού). Την ίδια στιγμή, όλες οι εκδόσεις του νέου Transit Courier θα μπορούν να έλξουν trailers με φρένα βάρους 1, t.
Τέλος να σημειώσουμε πως οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως το μελλοντικό E-Transit Courier θα μπορεί να υποστηρίξει τη μεταφορά φορτίων βάρους έως και 700kg!
Έκδοση |
ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ |
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
Αμάξωμα |
|
|
|
Μήκος (mm) |
4.337 |
4.157 |
180 |
Πλάτος (mm) |
1.800 |
1.764 |
36 |
Ύψος (mm) |
1.827 |
1.770 |
57 |
Μεταξόνιο (mm) |
2.692 |
2.489 |
203 |
Κύκλος στροφής (m) |
10,70 |
10,90 |
-0,20 |
Χώρος φόρτωσης |
|
|
|
Μήκος (mm) |
1.802 (2.667) |
1.620 (2.593) |
182 (74) |
Πλάτος (mm) |
1.535 |
1.488 |
47 |
Πλάτος - θόλοι (mm) |
1.220 |
1.012 |
208 |
Ύψος (mm) |
1.253 |
1.244 |
9 |
Όγκος (κ.μ.) |
2,90 |
2,4 - 2,6 |
0,50 |
Κατώφλι φόρτωσης (mm) |
602 |
564 |
38 |
Πλάτος πλευρικής θύρας (mm) |
528 |
601 |
-73 |
Ύψος πλευρικής θύρας (mm) |
1.069 |
1.044 |
25 |
Πλάτος πίσω θύρας (mm) |
1.235 |
1.104 |
131 |
Ύψος πίσω θύρας (mm) |
1.120 |
1.100 |
20 |
Βάρη |
|
|
|
Μεικτό (kg) |
1.910 - 1.965 |
1.780 - 1.810 |
+100 έως +185 |
Απόβαρο (kg) |
1.444 - 1.502 |
1.177 - 1.206 |
+267 έως +325 |
Ωφέλιμο (kg) |
531 - 539 (854) |
604 |
-65 έως -73 (250) |
Σελίδα 1 | Ford Transit Courier: Τι νέο φέρνει σε σχέση με το παλιό |
Σελίδα 2 | Με δυνατότητα μεταφοράς έως και 2 ευρωπαλετών πλέον! |
Σελίδα 3 | Βενζίνη ή diesel με ισχύ 100 – 125hp και νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη |
Σελίδα 4 | Σημαντικά πιο «έξυπνο» & connected, με κορυφαία συστήματα υποβοήθησης του οδηγού |
Σελίδα 5 | Μέσα στο 2024 ξεκινούν οι παραγγελίες και για το Ford E-Transit Courier |